ПОДОРОЖ ДО ПОЛЬЩІ

Урок 28. ПОДОРОЖ ДО ПОЛЬЩІ

Мета: розширити уявлення учнів про Польщу; залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Гра “Відгадай”

Це європейська держава, що має в своєму складі 16 воєводств. межує із сімома країнами: на північному сході – із Росією та Литвою, на сході із Білоруссю та Україною, на півдні – із Чехією та Словаччиною, на заводі – з Німеччиною.

На півночі омивається водами Балтійського

моря. Столицею є місто Варшава.

Займає територію понад 312 тис. км2 (9-те місце в Європі). Населення – понад 38 млн чоловік (8-ме місце в Європі).

У цій державі проживають 300-350 тис. українців.

Це – … (Польща).

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

– Сьогодні на уроці ми здійснемо віртуальну подорож до Польщі.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомлення вчителя

– Столиця Республіки Польщі місто Варшава, що є також і найбільш населеним містом Польщі (понад 2,5 млн чоловік). Варшаву можна назвати містом “най-най…”. Тут знаходяться найдорожчий готель, найвища будівля,

найменший будинок, найвужчий будинок, найстаріша кондитерська, найвищий басейн.

Цікаво, що національним символом Польщі є білий орел. Згідно із легендою, древній предок поляків Лех заснував першу столицю Польщі, побачивши гніздо орла, і саме на тому місці заснував місто. Лех був уражений красивим білим орлом, який летів на тлі червоних променів сонця.

У Польщі немає бездомних тварин. У державі майже немає проблем з екологією.

У містах, на берегах Вісли багато чайок, у парках – безліч білок. У житловому районі Варшави ввечері можна побачити їжаків.

У польській столиці – Варшаві – одна вулиця названа на честь Вінні-Пуха.

Цікавим фактом про Польщу є те, що святковий стіл у цій країні завжди починають із супу. На Різдво першою стравою обов’язково має бути грибний суп чи червоний борщ. До речі, останній часто не їдять, а п’ють. На борщ можна натрапити і в кавових автоматах. Попри все це, у звичайні дні на обід суп їсть не кожен.

2. Робота за підручником (с. 113-114)

Вправа “Мікрофон”

Учні виконують завдання рубрики “Повтори те, що знаєш”.

Робота в парах

Учні виконують завдання рубрики “Поділися своїми думками”.

Читають текст рубрики “Я хочу дізнатися”.

Опрацьовують матеріали рубрики “Ознайомся з думкою інших людей” та виконують завдання на с. 113-114.

– Що із прочитаного було вам знайоме?

– Що нового ви дізналися?

– Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 114. (Я прагну…)

– Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?

3. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Вправа “Мікрофон”

– Якби я був(ла) найкращим екскурсоводом у Польщі, то…

2. Гра “П’ять речень”

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

– Чого ви навчилися сьогодні на уроці?

– Що нового ви дізналися?

– Що вас здивувало?

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник (с. 113-114).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ПОДОРОЖ ДО ПОЛЬЩІ - Плани-конспекти уроків по соціології


ПОДОРОЖ ДО ПОЛЬЩІ