Показники ефективності оцінки системи управління якістю М. Болдріджа

Показники ефективності оцінки системи управління якістю М. Болдріджа – найважливіші критерії оцінки якості управління в усіх сферах господарської діяльності, визначаються в балах, розроблені міністром торгівлі США М. Болдріджем. До таких показників належать: 1) лідерство (120 балів, в т. ч. лідерство в організації – 70 балів; соціальна відповідальність – 50 балів); 2) стратегічне планування (85 балів, в т. ч. розробка стратегії – 40 балів; реалізація стратегії – 45 балів); 3) зосередження на ринку і споживачах (85 балів, в т. ч. знання ринку і

споживачів – 40 балів; взаємовідносини зі споживачами та їх задоволення – 45 балів); 4) вимірювання, аналіз та управління знаннями (90 балів, в т. ч. вимірювання та аналіз ефективності діяльності – 45 балів; управління інформаційними ресурсами і знаннями – 45 балів); 5) зосередження на людських ресурсах (85 балів, в т. ч. система праці – 35 балів; навчання та мотивація персоналу – 25 балів; добробут і задоволення персоналу – 25 балів); 6) управління процесами (85 балів, в т. ч. процесами створення вартості – 50 балів, допоміжними процесами – 35 балів); 7) результативні показники (450 балів, в т. ч. споживчі показники, показники продуктів і послуг, фінансів і ринків, людських ресурсів, організаційної ефективності, управління і соціальної відповідальності – кожен по 75 балів).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Показники ефективності оцінки системи управління якістю М. Болдріджа - Економічний словник


Показники ефективності оцінки системи управління якістю М. Болдріджа