Політика підприємства фінансова – комплекс заходів, за допомогою яких формуються активи і структура капіталу, відбувається управління активами, інвестиціями та фінансовими ризиками, а також залучення фінансових ресурсів. Формування П. п. ф. має здебільшого багаторівневий характер. Наприклад, у межах політики формування фінансових ресурсів підприємства, фірми, компанії можуть розроблятися політика формування власних ресурсів і політика залучення кредитів. Своєю чергою, політика формування власних фінансових ресурсів може включати як самостійні блоки дивідендну політику, емісійну політику тощо.
Політика підприємства фінансова - Економічний словник
Схожі записи:
Окупність витрат Окупність витрат (окупаемость затрат) – показник відшкодування використаних коштів, що розраховується порівнянням витрат з доходами, отриманими внаслідок цих витрат; показник економічної ефективності використання вкладень....
Паспортизація основних фондів Паспортизація основних фондів – оформлення документів, у яких дається техніко-економічна характеристика найважливіших елементів основних засобів, зокрема зазначається термін їх введення, потужність, проведення капітального ремонту та...
Двокомпонентний тариф Двокомпонентний тариф – система цін, за якої споживачі сплачують фіксовану суму за доступ до послуги, а відтак платять за вартість послуги....
Завдання Завдання – цільова настанова на раціональні дії, яку формулює сам виконавець або інші економічні суб’єкти....
Кон’юнктура ринку сприятлива Кон’юнктура ринку сприятлива – ситуація на ринку, яка характеризується наявністю активного і стабільного попиту на товари і послуги, перевищенням попиту над пропозицією....
Накладні витрати Накладні витрати – додаткові до основних виробничі витрати, пов’язані з управлінням, в т. ч. організацією, плануванням, контролем та обслуговуванням виробництва, які включають у собівартість продукції....
Валютні фонди Валютні фонди – грошові засоби в іноземній і національній валюті та золоті, що акумулюються з метою впливу на валютні курси. В. ф. у різних країнах...
Рентабельність Рентабельність – важливий критерій якісної характеристики ефективності виробництва (в т. ч. засобів виробництва, авансового капіталу), що визначається передусім обсягом отриманого прибутку – комерційного або чистого...
Ефективність техніко-економічна Ефективність техніко – економічна – категорія, яка виражає результативність розвитку технологічного способу виробництва незалежно від відносин економічної власності та господарського механізму. Двома основними сторонами Е....
Транспортні витрати Транспортні витрати (транспортные издержки) – витрати на перевезення вантажів, що враховуються як складова у ціні товару....
Євродолар Євродолар (евродоллар) – долари США, що нагромадились на рахунках юридичних і фізичних осіб в іноземних банках і використовуються для депозитно-позичкових операцій на міжнародному ринку позичкових...
Туристичні послуги міжнародні Туристичні послуги міжнародні – послуги, які надають туристичні організації з метою забезпечення обміну людьми між країнами, зокрема ведення ними ділових переговорів і укладання відповідних угод,...
Ресурси організації Ресурси організації – основні ресурси, які використовує організація: людські, матеріальні, фінансові, а також технологія, наука та інформація....
Монополіст Монополіст (монополист) – 1. Власник великого капіталу, який входить до монополістичного об’єднання. 2. Той, що має переважаюче становище на ринку....
Тариф гнучкий Тариф гнучкий – митний тариф, який використовують для вирівнювання цін на вітчизняні та імпортні товари....
Інтернаціоналізація виробництва Інтернаціоналізація виробництва – розвиток міжнародних економічних зв’язків і відносин між суб’єктами підприємницької діяльності в процесі переростання продуктивними силами меж національної економіки і формування інтернаціонального процесу...
Філадельфійський план Філадельфійський план – випуск облігацій корпоративного трасту установ на фінансування придбання устаткування, за якими титул (право на орендоване майно) залишається в установі, що розпоряджається устаткуванням...
Оцінка зростання продуктивності праці Оцінка зростання продуктивності праці – комплекс методів, за допомогою яких вимірюється продуктивність праці в окремих галузях, сферах економіки та ін. або народного господарства загалом. Для...
Дистриб’ютор Дистриб’ютор (дистрибьютор) – 1. Розподільча організація; 2. Оптова фірма; оптовий торговець; 3. Брокер, що розміщує цінні папери серед клієнтури. Д. купує та реалізує товари від...
Аналіз оборотності оборотних засобів Аналіз оборотності оборотних засобів – сукупність прийомів, спрямованих на виявлення резервів підвищення ефективності виробництва та раціонального використання фінансових ресурсів. Способами вимірювання оборотності оборотних засобів є:...
Рознарядка на відвантаження Рознарядка на відвантаження – 1) документ, що містить розпорядження покупця постачальнику товару про необхідність і умови передання товару або його частини третій особі; 2) документ...
Валовий дохід підприємства Валовий дохід підприємства (валовый доход предприятия) – новостворена вартість колективом підприємства за певний проміжок часу (місяць, квартал, півріччя, рік). Тобто виручка підприємства від реалізованої продукції,...
Коефіцієнт трудомісткості Коефіцієнт трудомісткості (коэффициент трудоемкости) – затрати праці в розрахунку на одиницю виробленої продукції (продуктивності праці)....
Мала відкрита економіка Мала відкрита економіка – невелика за розмірами економіка, яка внаслідок цього не може істотно впливати на світовий ринок....
Активи компанії Активи компанії – матеріальні цінності, грошові кошти та боргові зобов’язання, що належать компанії на певну дату і відображаються в бухгалтерському балансі. Головними елементами А. к....
Світовий ринок робочої сили Світовий ринок робочої сили – система соціально-економічних відносин між державами (кожна з яких може бути представлена окремими організаційно-правовими структурами) з приводу умов формування робочої сили...
Парасолька цін Парасолька цін (зонтик цен) – підтримка цін, встановлених фірмою-лідером, товарним монополістом....
Міжнародний бізнес Міжнародний бізнес – міжнародна діяльність суб’єктів господарювання, спрямована на привласнення прибутку. Найважливішими сферами М. б. є вільні економічні зони, створення спільних підприємств, а його суб’єктами...
Делівері Делівері (деливери) – ордер, письмове розпорядження власника про видачу товару; виданий власником товару ордеру на повну або часткову видачу товару зі складу, де він зберігається....
Інформація досконала Інформація досконала – різновид інформації та знань суб’єктів ринку щодо його головних параметрів, передусім цін, який дає їм змогу свідомо приймати раціональні рішення і найбільш...
Право підприємницьке в Україні Право підприємницьке в Україні – комплекс базових законів і нормативно-правових актів, які гарантують підприємницьку діяльність. У ст. 6 Закону України “Про власність” задекларовано право власника...
Сертифікат аудиторський Сертифікат аудиторський – 1) сертифікат аудитора на право здійснення аудиторської діяльності; свідоцтво про наявність ліцензій на таку діяльність; 2) свідоцтво, видане за результатами аудиторської перевірки....
Чистий оборотний капітал Чистий оборотний капітал – поточні активи компанії, за вирахуванням сум за поточними зобов’язаннями....
Політика демографічна Політика демографічна – науково обгрунтована мета та комплекс форм і заходів впливу держави і наддержавних органів на забезпечення оптимального приросту населення окремої країни і планети...
Типізація інновацій Типізація інновацій – виокремлення різних типів інновацій залежно від їх новизни і значущості, сфери діяльності, причин виникнення та інших критеріїв. Зокрема, відповідно до рівня новизни...