ПОВТОРЕННЯ. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ

Цілі:

– навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про види та способи перетворення виразів;

– розвивальна: формувати вміння аналізувати й узагальнювати інформацію, бачити закономірності; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять;_

– виховна: виховувати відповідальність за результати своєї роботи, наполегливість у досягненні мети, віру у власні сили;

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Обладнання та наочність:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

______________________________________________________

______________________________________________________

ІІ.

АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

______________________________________________________

______________________________________________________

ІІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

______________________________________________________

______________________________________________________

ІV. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

План повторення теми

1. Види перетворення цілих виразів:

1) перетворення на одночлен (многочлен) стандартного вигляду;

2) розкладання на множники.

2. Способи перетворення цілих виразів.

3.

Навіщо перетворювати вирази.

______________________________________________________

______________________________________________________

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК

1. Повторення властивостей степенів

Заповніть пропуски:

 ПОВТОРЕННЯ. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ

2. Повторення дій над одночленами

Виконайте дії:

1) додавання і віднімання: 3а3 + ab + b2 + 5a3 – 3ab;

2) множення (4a3b2c) • (2a4bd);

3) ділення  ПОВТОРЕННЯ. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ

3. Повторення дій над многочленами

Виконайте дії:

1) додавання (2ab – 5c) + (a2b + 3c);

2) віднімання (2ab – 5c) – (3a2b + 3c);

3) множення на одночлен 6x(х3 – 2);

4) множення многочленів (2a – b)(3a – 4b).

4. Повторення формул скороченого множення

Установіть відповідність між лівою і правою стовпцями таблиці:

1) a2 – b2

А) (a – b)

2) a2 – 2ab + b2

Б) a3 + b3

3) (a + b)2

В) (a – b)(а2 + ab + b2)

4) a3 – b3

Г) a2 + 2ab + b2

5) (a + b)(а2 – ab + b2)

Д) (a – b)(a + b)

VI. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Робота за підручником

______________________________________________________

______________________________________________________

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ

1.

______________________________________________________

______________________________________________________

2. Самостійна робота з подальшою перевіркою та обговоренням

Варіант 1

Варіант 2

1) Подайте у вигляді квадрата одночлена стандартного вигляду вираз

 ПОВТОРЕННЯ. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ

 ПОВТОРЕННЯ. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ

2) Спростіть вираз

2x(2x + 3y) – (x + y)2

(a + 6)2 – 2a(3 – 2a)

3) Розкладіть на множники:

 ПОВТОРЕННЯ. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ

 ПОВТОРЕННЯ. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

______________________________________________________

______________________________________________________

2. Додаткові завдання. Доведіть, що рівність  ПОВТОРЕННЯ. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ правильна.

3. Повторити: функції.




ПОВТОРЕННЯ. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ