Повторення теми “Знайомство. Привітання.”


Урок 4

Тема. Повторення теми “Знайомство. Привітання.”

Ігри на формування мовних навичок на основі вивчених слів

Мета:

– Повторити й активізувати ЛО теми.

– Ввести команди “Hands up!”, “Hands down!”, “Hands on hips!”.

– Навчати діалогічного мовлення.

– Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

– Виховувати культуру спілкування.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання.

Т: Hello, children! Учні співають пісню “Hello”

Т: How are you? Ps: We are fine! Thank you!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ми потренуємось у вживанні слів “hello”, “goodbye”, запитання “How are you?” та пригадаємо, як треба представлятися англійською мовою. Let’s start our lesson. Почнемо наш урок.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша “Hello, My Doll!” (див. урок 2).

Учні хором розповідають вірш. Учитель стежить за правильністю вимови.

2)


Вивчення вірша “Hello, Hello! How Are You?”.

HELLO, HELLO! HOW ARE YOU?

Hello, hello! How are you? I’m fine. Thank you. Hello, hello! How are you? I’m fine too!

Діти хором повторюють текст вірша за вчителем, потім два-чотири учні (за бажанням) розповідають його самостійно.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Фонетична зарядка.

Учитель розповідає історію. Учні слухають і повторюють звуки та звукосполучення. Г: Послухайте казочку про злу кішку, яка стала доброю та дружелюбною.

Жила-була кішка. Вона часто сердилася і фиркала: [f-f-f]. Одного дня вона бігла по коридору й потрапила у щілину в підлозі. І застрягла в ній! Вона дуже злякалася і стала плакати: [аі-аі-аі], [аи-аи-аи]. Потім вона заспокоїлася й спробувала вибратися: [п-п-п]. У цей момент у коридор вийшла дівчинка. Вона побачила кішку і сказала: Ой-ой-ой!” – [зи-зи-зи]. “Бідна кицюню! Дозволь допомогти тобі!” І вона звільнила кішку. Кішка була дуже вдячна дівчині. Вона потерлася об її ногу і сказала: [рз:г-рз:г-рз:г]. А кошачою мовою це значить “дякую”. “Будь ласка”,- сказала дівчинка. І вони стали добрими друзями.

2. Повторення й активізація ЛО теми. ,

1) Бесіда з учнями.

Т (по черзі звертається до кожного учня): Hello! Hi! How are you? Goodbye! Bye! Учні реагують відповідними репліками.

2)РЗ, впр. 1 (с. 8).

Учні самостійно домальовують малюнки й по черзі озвучують їх.

3) РЗ, впр. 2 (с. 8).

Учні самостійно малюють себе, а потім по черзі представляються.

4) РЗ, впр. З (с. 8).

Учні працюють у парах: вітаються, запитують один в одного, як справи, й прощаються. Учитель стежить за правильністю вимови.

5) Робота з картками.

Учитель роздає дітям картки з половинками малюнків (НО). Діти, пересуваючись по класу, повинні якомога швидше знайти свою пару, скласти картинку й озвучити ситуацію, зображену на ній.

Учитель стежить за правильністю виконання завдання.

Т: Знайдіть однокласника з другою половинкою вашого малюнка та озвучте ситуацію, зображену на ньому.

3.Рольова гра. Впр. 1 (с. 12).

1)Бесіда за підручником.
Т: Подивіться на малюнки на сторінці 12 (показує відповідну сторінку). Кого ви
бачите? Хлопчика звуть Сем (указує на хлопчика), а дівчинку – Енн (указує на дівчинку). Що вони говорять? Listen and repeat.
Учні слухають текст діалогу й хором повторюють його.

Т: Тепер подивіться на сторінку 13 (показує відповідну сторінку). Кого ми бачимо? Сем та Енн зустріли друга. Що вони говорять? Listen and repeat. Учні слухають текст діалогу й хором повторюють його.

2)Інсценування діалогу.
Учні в групах по троє, використовуючи малюнки на с. 12-13 підручника як під
казки, по черзі інсценують діалоги. Учитель стежить за правильністю вимови.

4.Фізкультхвилинка

Учитель вимовляє команди і показує, що треба робити. Учні слухають і виконують відповідні рухи спочатку за вчителем, потім – самостійно.

Т: Hands up! Hands down! Hands on hips! Sit down! Stand up! Hands up!

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

Т: Скажіть, будь ласка, чого ви навчилися на перших чотирьох уроках англійської мови?

Ps: Вітатися, представлятися, питати, як справи, прощатися.

Закінчення уроку.

Т: Goodbye! Ps: Bye!




1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...


Повторення теми “Знайомство. Привітання.” - Плани-конспекти уроків по англійській мові