Правила поведінки в гостях

Мета. Ознайомити учнів з правилами поведінки в гостях; вчити їх виконувати ці правила; розширювати знання дітей з гостинного етикету; розвивати навички поведінки в гостях; виховувати культуру поведінки, гостинність. Розвивати пам’ять, мислення; виховувати чуйність, доброзичливість.

Обладнання. Картки для групової та парної роботи, ілюстрації.

Зміст уроку

I. Організація класу.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування.

– Яку тему ми вивчали на минулому уроці?

– Що таке етикет?

– Назвіть

головне правило етикету.

2. Гра “Ввічливо – неввічливо”.

– Привітатися під час зустрічі.

– Допомогти підняти річ.

– Інколи обманювати товариша.

– Штовхнути і не вибачитись.

– Робити всім тільки приємне.

– Знімати рукавиці під час вітання.

3. Зачитування складених правил спілкування.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Актуалізація опорних знань.

– Як ви гадаєте, чому люди ходять у гості?

– Хто з вас любить ходити в гості?

– З чого, на вашу думку, починається похід у гості?

2. Повідомлення теми і мети уроку.

– Отже, ми з вами

вивчили правила етикету, а тема нашого сьогоднішнього уроку “Правила поведінки в гостях”.

3. Робота з підручником (с. 74).

– Чому приходити в гості без запрошення неввічливо?

– Прочитайте правила поведінки в гостях. Чи завжди ви їх дотримуєтесь?

4. Робота в парі.

5. Доповніть правила поведінки в гостях.

6. Робота з pdf-файлом.

7. Фізкультхвилинка.

IV. Закріплення вивченого.

1. Робота з казкою Івана Франка “Лисичка і Журавель” (с. 75-76).

А) Читання казки.

Б) Бесіда за змістом прочитаного.

– Чим Лисичка пригощала Журавля?

– Чим Журавель пригощав Лисичку?

– Які правила гостинності порушили герої казки?

– Як би ви вчинили на місці Лисички? Журавля?

2. Тест “Чи гостинний ти господар?”.

– Зустрічатиму гостей привітно, з усмішкою.

– Не допоможу їм роздягнутися.

– Коли прийдуть гості, одразу ввімкну телевізор і буду дивитися свої улюблені передачі.

– Приділятиму кожному гостеві увагу, особливо сором’язливим.

– Буду гратися тільки в ті ігри, які запропоную сам.

– Буду щедрим – не буду шкодувати книжок, марок, іграшок, часу, щоб добре прийняти гостей.

– Коли гості йтимуть додому, не буду проводити їх до виходу.

– Прощаючись із друзями, подякую їм і скажу, що мені було приємно і цікаво з ними.

3. Робота в парі.

– Прочитайте прислів’я. З’єднайте його частини. Поясніть їх значення (с. 76).

4. Робота в зошиті.

5. Робота в групі.

– Прочитайте і обговоріть ситуації (с. 77). Дайте поради персонажам.

V. Підсумок уроку.

Інтерактивна вправа “Незакінчене речення”.

– На сьогоднішньому уроці я навчився… .

VI. Домашнє завдання.

– Уявіть ситуацію, коли ви завітали в гості до:

1 ряд – ведмедя;

2 ряд – зайця;

3 ряд – мишеняти.

– Розкажіть, як потрібно себе вести саме з цими тваринами.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Правила поведінки в гостях - Плани-конспекти уроків по соціології


Правила поведінки в гостях