ПРЕС-РЕЛІЗ

Паблик рилейшнз

СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ

ПРЕС-РЕЛІЗ

“Новинний реліз, чи прес-реліз, є основним елементом майже кожного плану з роботи з громадськістю. По-перше, він має виглядати як новинний реліз. Це означає, що він має наслідувати стандартизовані вимоги для релізів. По-друге, він має надавати інформацію чи новини, які зацікавлять аудиторію каналу, котра їх одержує. По-третє, він потрібний потрібній аудиторії чи редактору в потрібний час. Слід також пам’ятати, що прес-реліз не є рекламою; розхвалюючі прикметники й гіперболізація

можуть стати гарантією того, що реліз буде відкинуто” (Wilcox D. L. а. о., 1995: 117).

“Майже шістдесят відсотків редакційного змісту “Нью-Йорк тайме” і “Вашингтон Пост” належать до зусиль ПР, відповідно до класичних досліджень, які аналізували редакційний зміст цих газет… У невеликих газетах відсоток He – випадкового матеріалу вищий” (Aronson, Spetner, 1193: 1).

“Щоб написати гарний прес-реліз, спочатку вам слід зрозуміти, що є найбільш важливим у вашій темі. Потім ви маєте знати, як підсумувати інформацію на самому початку релізу, швидко підтвердити перше висловлювання фактами, залишивши

менш важливі деталі на кінець. Це відомий стиль перевернутої піраміди. Найбільш важлива інформація ставиться на початку, тож читач знає, про що йде мова, навіть якщо він прочитає тільки перше речення чи параграф” (Aronson, Spetner, 1993: 1-2).

“Ніколи не посилайте прес-реліз у мас-медіа до того, як він пройшов усі рівні узгодження (Aronson, Spetner, 1993: 28).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ПРЕС-РЕЛІЗ - PR


ПРЕС-РЕЛІЗ