Урок 2
Тема: Привітання. Представлення.
Мета:
– Ознайомити з новими ЛО.
– Навчати діалогічного мовлення.
– Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
– Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, формувати навички письма.
– Розвивати комунікативні здібності учнів.
– Виховувати культуру спілкування
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання.
Т: Hello, children! Ps: Hello!
Повідомлення теми та мети уроку.
Т:
Фонетична зарядка.
Учитель розповідає історію. Учні слухають і повторюють звуки та звукосполучення
Т: Послухайте казку про далеку країну. Там жили люди, що весь час скаржилися [аи-аи-аи], [аи-аи-аи], [аі-аі-аі]. І вони також зітхали: [h-h-h]. Вони вміли скаржитись і зітхати, але не вміли вітатися. Але якось до тієї країни приїхали люди з Англі і привіталися: “Hello! Hi!”Ви пам’ятаєте, що значать ці слова? І вивчили люди сумної
Уведення в іншомовну атмосферу.
1)Повторення пісні ” Hello “ (див. урок 1). Діти разом з учителем хором співають пісню.
2)Вивчення вірша “Hello, My Doll!”. Учитель пояснює значення слів doll, you all.
Діти хором повторюють текст вірша за вчителем, потім два-чотири учні (за бажанням) розповідають вірш самостійно.
Hello, hello, hi, My doll! Hello, hello, hi, You all!
Goodbye, goodbye,
Goodbye,
My doll.
Goodbye, goodbye,
Goodbye,
You all.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Повторення й активізація ЛО теми.
1) Бесіда з учнями.
Т (по черзі звертається до кожного учня): Hello! Hi! Goodbye! Bye! Учні відповідають словами привітання або прощання.
2) Рольова гра.
Учні в парах вітають один одного словами “Hello” та “Ні”, а потім прощаються: “Goodbye!”, “Bye!”
Презентація нових ЛО.
1) Бесіда з учнями.
Т: Look! I am… (називає своє ім’я),
Отже, під час знайомства, щоб представитися, ви кажете: “І am…” – і називаєте. своє ім’я. Наприклад: “І am Nina”, “I am Denis”, “I am Olha”, “I am Mykola”. So repeat after me: I am…
Кожен учень представляється за допомогою вчителя.
2) Рольова гра.
3)Комунікативна гра.
Діти стають у два кола: одне всередині другого. Учні внутрішнього кола стоять обличчям до учнів зовнішнього кола. Одне коло пересувається за стрілкою годинника, а друге – у протилежному напрямку (так, щоб в учнів змінювалися співрозмовники). За командою вчителя рух кіл зупиняється, і учні в нових парах розігрують ситуацію знайомства: вітають один одного, називають свої імена і прощаються. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
4)Впр. 1 (с. 8).
Т: Подивіться на сторінку 8 (показує відповідну сторінку). Ви бачите чотирьох хлопчиків (указує на хлопчиків) і чотирьох дівчаток (указує на дівчаток). Що вони роблять? Так, вони грають з м’ячем. І вони називають свої імена. Listen and sing. Послухайте пісню, а потім ми заспіваємо її разом. Учні повторюють текст пісні за вчителем, потім хором співають.
Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 2 (с. 9).
Т; Look and say. Подивіться і скажіть. Що каже дівчинка на першому малюнку?
2)Впр. З (с. 9).
Учні дістають принесених з дому ляльок та по черзі інсценують ситуацію знайомства: вітаються, називають свої імена і прощаються.
3)РЗ, впр. 1 (с. 4).
Учні розглядають малюнки й озвучують Енн. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
Фізкультхвилинка.
Учитель проводить гру “Де говорять англійською?” (див. урок 1 (1)).
Письмо.
1)РЗ, впр. 2(с. 4).
Т: Допоможіть звірятам знайти доріжки до ніколи. Учні самостійно обводять пунктир.
2) РЗ, впр. З (с. 5).
Учні – самостійно обводять пунктир і розфарбовують малюнки. Учитель стежить за правильністю виконання завдань.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Підведення підсумків уроку.
Учні разом з учителем співають “Goodbye Song”