Проблема безпеки руху

Загальний курс транспорту

РОЗДІЛ 5 АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ

5.7. НАУКОВО-ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ АТ

Проблема безпеки руху

У зв’язку із збільшенням кількості автомобілів у приватній власності (Україна: 1985 р. -2358,1 тис.; 1996 р. -4736,0 тис.; Київ: 1985 р. – 111,2 тис.; 1996 р. – 281,7 тис.) за виною власників транспортних засобів збільшилась кількість ДТП. Тому були пред’явлені вимоги до підвищення професійної підготовки водіїв:

– подальше укріплення дисципліни;

– підвищення ефективності діяльності служб БДР;

– створення в кожному регіональному центрі діагностичних станції ДАЇ та ряд інших заходів.

Крім того, були розроблені заходи по активній та пасивній безпеці з метою попередження аварій.

Активна безпека – стійкість та управління, надійність гальм, шин, фар, вітрове скло.

Пасивна безпека – міцність кузова, дверей, енергопоглинаючі бампери, пояси, надувні подушки, телескопічні рульові колонки тощо.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,00 out of 5)


Проблема безпеки руху - Загальний курс транспорту


Проблема безпеки руху