Реклама умовляльна – різновид рекламної діяльності щодо формування вибіркового попиту на товари певної фірми, компанії. Використовується передусім на етапі зростання обсягу продажу.
Реклама умовляльна - Економічний словник
Схожі записи:
Рівень глобалізації Рівень глобалізації – узагальнений критерій, який характеризує масштаби залучення окремих країн у глобальну економіку залежно від таких основних показників: 1) рівень економічної інтеграції (визначається обсягом...
Адміністративне депонування Адміністративне депонування – передані клієнтом у банк на зберігання цінні папери для їх адміністрування щодо класифікації та руху на біржі. Банк у цьому випадку є...
Каразін Василь Назарович Каразін Василь Назарович (1773 – 1842) – український учений та громадський діяч, один із засновників Харківського університету. Він пропонував надати селянам землю у вічне користування,...
Економічна безпека підприємництва Економічна безпека підприємництва – 1) стан нормальної і рентабельної діяльності підприємств різних видів та комплекс умов і заходів, що забезпечують її; 2) незалежність суб’єктів підприємницької...
Віндикація Віндикація (лат. vindicatio – захист) – затребування позивачем – власником свого майна через суд від осіб, які володіють цим майном без законних на те підстав....
Маржа прибутку Маржа Прибутку (маржа прибыли) – відносний прибуток, обчислений у відсотках до реалізованої продукції або до капіталу. Відповідає поняттю рентабельність....
Різні банківські нарахування Різні банківські нарахування – банківські нарахування за надання різноманітних послуг клієнту, зокрема, здійснення розрахунків, надання чеків, погашення векселів та ін....
Автоматичний рахунок трансфертних послуг Автоматичний рахунок трансфертних послуг – комбінація чекового і ощадного рахунків у комерційному банку, згідно з якою автоматично кошти переказуються з ощадного рахунку на чековий за...
Розпорядність Розпорядність – умовна назва командно-адміністративних методів керівництва, що грунтуються на наказах, розпорядженнях керівників....
Справедлива ціна Справедлива ціна – поняття, яке відображає рівність обмінюваних товарів для людей, залежно від витрат їхньої праці з урахуванням необхідних їм потреб. Це поняття вперше запровадив...
Інновації базисні Інновації базисні – значні капітало – та наукомісткі нововведення у розвиток основної продуктивної сили (людини), техніки, технології, науки, інформатики, предметів праці та використовуваних людьми сил...
Стратегія банку Стратегія банку – обгрунтування довготермінової стратегічної мети та похідних від неї цілей і завдань банківської діяльності, створення на цій основі програми дій, а також мобілізація...
Державний кредит Державний кредит (государственный кредит) – кредитні відносини, в яких однією із сторін виступає держава. Здійснюється у формі позик, шляхом випуску зобов’язань державної скарбниці, залучення вкладів...
Заготівельно-складські витрати Заготівельно-складські витрати – витрати, пов’язані з заготівлею та зберіганням сировини і матеріалів. До них належать витрати на утримання управлінського апарату, вантажно-розвантажувальні роботи, складування сировини та...
Експортне замовлення Експортне замовлення – одна з форм державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, яка передбачає замовлення підприємствам та організаціям на виробництво та експорт певних товарів, послуг, робіт. У...
Ринок фрахтовий Ринок фрахтовий – ринок, на якому здійснюються операції згідно з угодою щодо фрахтування, відфрахтування тоннажу, а також їх оплати....
Фінансові показники Фінансові показники (финансовые показатели) – показники результативності фінансової діяльності підприємницької структури і, у першу чергу, використання фінансових ресурсів, які характеризують різні напрями діяльності, пов’язані з...
Політика державна Політика державна – стратегічно обраний державою курс розвитку, що конкретизується у відповідних програмах, та комплекс заходів щодо їх реалізації....
Допоміжна позика Допоміжна позика – облігації, які випускаються кредитором на підставі боргового зобов’язання дебітора....
Прогнозування науково-технічного прогресу Прогнозування науково-технічного прогресу – система наукових передбачень розвитку науки і техніки та їх взаємодії на майбутній період з метою виявлення тенденцій розвитку науково-технічного прогресу, впровадження...
Ціна контракту Ціна контракту (цена контракта) – ціна, що фіксується в угоді (контракті) про купівлю-продаж товару, в тому числі при зовнішньоторговельних операціях. Контрактні ціни є цінами реальних...
Індентура Індентура – контракт, який укладається здебільшого між акціонерним товариством і опікуном тримачів облігацій і визначає зобов’язання щодо захисту облігацій, а також права тримачів облігацій або...
Комерційна торгівля Комерційна торгівля (коммерческая торговля) – торгівля, що здійснюється на основі приватної, недержавної власності в системі ринкових відносин....
Товарна продукція промисловості і сільського господарства Товарна продукція промисловості і сільського господарства – вартість усієї продукції підприємств, фірм, компаній, виготовленої за певний період і призначеної для реалізації за їх межами споживачам...
Товари короткочасного користування Товари короткочасного користування (товары кратковременного пользования) – споживчі товари, процес споживання яких відбувається протягом короткого часу – до одного року (окремі продовольчі товари, предмети одягу,...
Закладні листи Закладні листи (закладные письма) – один із видів довготермінових цінних паперів, що випускається іпотечними банками під заставу земельних ділянок, будинків та іншого нерухомого майна та...
Монопольний прибуток Монопольний прибуток – форма прибутку та реалізації монополістичної власності на вищій стадії розвитку капіталізму. її різновиди – М. п. промислових, торговельних, транспортних, банківських та інших...
Особисті споживні витрати Особисті споживні витрати – витрати праці, грошей, пов’язані з отриманням, споживанням матеріальних благ і послуг, а також підготовкою матеріальних благ до споживання (приготування їжі). О....
Дезінтеграція вертикальна Дезінтеграція вертикальна – здійснення окремих фаз виробництва товарів спеціалізованими підприємствами, які є постачальниками великих компаній....
Аудиторський звіт Аудиторський звіт (аудиторский отчет) – висновок аудитора про стан бухгалтерської роботи підприємства та його фінансове становище, що публікується у встановленому порядку в річному звіті про...
Збитки прямі Збитки прямі (убытки прямые) – 1. Втрати, причиною яких є порушення контракту; підлягають відшкодуванню потерпілій стороні стороною, яка порушила контракт. 2. Кількісне зменшення застрахованого майна...
Грошова гіпотеза Грошова гіпотеза – твердження прихильників монетаризму, що скорочення пропозиції грошей є причиною більшості економічних криз....
Ескалаційна клаузула Ескалаційна клаузула – умова в колективному договорі, яка вимагає підвищення зарплати залежно від зростання цін на товари та послуги широкого вжитку....
Банк споживчого кредиту Банк споживчого кредиту – банк, який функціонує переважно за рахунок кредитів, отриманих у комерційних банках, і надання коротко – і середньо-термінових позик на придбання дорогих...
Банкірські доми (контори) Банкірські доми (контори) – приватно-групові банківські підприємства (торгові, акцептні, емісійні банки), що належать одному або групі банкірів, об’єднаних у товариство з обмеженою відповідальністю. На вищій...