Рекламування політичне

Політологічний словник

Рекламування політичне – форма комунікації; друковане, рукописне, усне або графічне повідомлення про особу, політичну силу (партію, рух, групу), платформу, програму, ідею, що оплачується та виходить безпосередньо від самої зацікавленої особи (партії, руху, групи) чи її представника з метою зростання популярності, збільшення кількості прихильників, отримання голосів чи публічної підтримки.

Політична реклама класифікується за спрямованістю на аудиторію, широтою охоплення аудиторії, каналами розповсюдження,

цільовим призначенням. За характером політичне Р. п. поділяється на інформативне, “умовляюче”, порівняльне, нагадуючи тощо. Жанри Р. п.: інформаційний (замітка, інтерв’ю, звіт, репортаж), аналітичний (кореспонденція, стаття, огляд, рецензія, коментар), публіцистичний (замальовка, нарис).

Викентьев И. Л. Приемы рекламы: методика для рекламодателей и рекламистов. – Новосибирск, 1993; Избирательные технологии и избирательное искусство: Сб. ст. – М., 2001; Картер Г. Эффективная реклама. – М., 1991; Музикант В. Л. Теория и практика современной рекламы. – М., 1998; Рожков И. Я. Международное рекламное дело. – М., 1994.

М. Кармазіна


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,50 out of 5)


Рекламування політичне - Довідник з політології


Рекламування політичне