Цілі:
– навчальна: удосконалити вміння учнів виконувати розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки;
– розвивальна: формувати вміння міркувати за аналогією; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять; сприяти удосконаленню обчислювальних навичок;
– виховна: виховувати впевненість у власних силах, спостережливість; формувати вміння самоорганізовуватися;
Тип уроку: удосконалення вмінь і навичок.
Обладнання та наочність:
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ
______________________________________________________
______________________________________________________
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
1. Перевірка завдання, заданого за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Математичний диктант
Варіант 1 | Варіант 2 |
1) Який степінь множника а можна винести за дужки | |
A2x – a5x3? | А3у3 – а2у? |
2) Який числовий множник можна винести за дужки | |
15а3 – 25а? | 9×2- 6x? |
3) Винесіть за дужки спільний множник усіх членів многочлена | |
А2 | X2- xy + xp – x |
4) Подайте у вигляді добутку многочлен | |
3x + xy | 2а – аb |
5) Розкладіть на множники | |
15аb – 10b | 7аb – 14b |
6) Розкладіть на множники | |
3а2х + 6ах2 | 5xy2 – 10x2y |
ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК
1. Робота за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткові завдання
1) Розкладіть на множники:
2) Винесіть за дужки спільний множник:
3) Розв’яжіть рівняння:
4) Знайдіть числове значення виразу:
якщо
якщо
5) Винесіть за дужки спільний множник:
IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
1.
______________________________________________________
______________________________________________________
2. САмостійна робота з подальшою самоперевіркою за готовими розв’язаннями
Варіант 1 | Варіант 2 |
1) Винесіть за дужки спільний множник: | |
2) У запису | 2) У запису |
Замініть зірочку одночленом так, щоб утворилась правильна рівність | |
3) Розв’яжіть рівняння: | |
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником:
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткове завдання. Доведіть, що якщо до цілого числа додати його квадрат, то одержана сума буде парним числом. Наведіть числові приклади.