РОЗПОДІЛ ПРЕДМЕТІВ ЗА ГРУПАМИ

Мета: закріпити навички письма вивчених букв; удосконалювати навички звуко – буквеного аналізу слів; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати увагу при списуванні з друкованого шрифту.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Повідомлення теми та мети уроку

2. Мовні ігри

1) Гра “Зцілення слів”.

На картках – слова із пропущеними апострофом або буквосполученнями йо, ьо.

Вороб_в

Га_к

Зна_мий

Міль_н

Сер_зний

Ра_н

Солов_в

Чи_му

Га_вий

Бо_вий

Мурав_в

Зна_мий

Буль_н

С_годні

С_мий

Бад_рий

Л_н

Тр_х

Л_х

Д_готь

Ц_го

Л_тчик

Пен_к

Т_хкає

Дз_б

М_ята

П_ять

Пір_я

В_язка

П_ють

Бур_ян

Здоров_я

Дев_ять

Сім_я

Подвір_я

Солов_ї

П_явка

В_юн

П_ятірка

М_ясо

Тім_я

М_яч

Полум_я

Рум_яний

2)

data-ad-format="rectangle" data-full-width-responsive="true">
Гра “Слова із заданим звуком”.

Учитель вимовляє звук, а учні записують слова, до складу яких входить такий звук (за певний час).

3. Повторення правил сидіння за партою під час письма

4. Закріплення навичок письма вивчених букв

Письмо великих букв Н, К, Б, В, Д.

5. Словникова робота

Ворота, годинник, гумка, ганок.

III. РОБОТА ЗА “ПІСЛЯБУКВАРЕМ” (с. 89)

1. Підготовка руки до письма, виконання каліграфічних вправ

Завдання 1

– Напишіть каліграфічно:

Н н на ан ну ін

Наша хмара живе за лісом.

2. Виконання письмових вправ

Завдання 2

– Допишіть назви предметів за зразком.

(Хто?) Зозуля, сокіл, дятел – птахи.

(Хто?) …, …, … – комахи.

(Що?) …, …, … – дерева.

(Що?)…, …, … – квіти.

Завдання 3

– Назвіть предмети в кожному рядку одним словом.

– Сорочка, спідниця, штани, кофта – це…

– Черевички, чобітки, кросівки, капці – це…

– Шафа, стілець, ліжко, диван – це…

Завдання 4

– Напишіть кілька назв предметів.

Іграшки – …, …, …

Ягоди – …, …, …

Завдання 5

– Допоможіть гарбузові відібрати його родичів – городину.

Цибуля, смородина, абрикос, помідор, ялина, яблуня, огірок, квасоля, гречка, пшениця, пастернак, мак, картопля, петрушка, кабачок, кавун, диня, груша, буряк.

– Допишіть речення:

…, …, … – це городина.

Фізкультхвилинка

IV. ПОВТОРЕННЯ І ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Мовленнєва діяльність

– Прочитайте і відгадайте загадки. Випишіть слова з апострофом.

– Сам маленький, а шубка дерев’яна.

– Люблять мене, поважають, а б’ють мене, коли грають.

– Хвіст гачком, ніс п’ятачком.

– Скручений, зв’язаний, та не плаче, а по хаті скаче.

2. Складання речень

– Зі слів кожного рядка складіть і запишіть речення.

А) хвилі, морі, в, знялися, високі;

Б) пухнастий, білочки, в, хвіст, красивий.

3. Творче списування

– Спишіть слова, вставляючи ь. Назвіть одним словом.

Олен_, рис_, лос_, ведмід_ – це_…

Карас_, окун_ – це_…

Васил_ ко, Петрус_, Івас_ – це_…

4. Гра “Назвіть одним словом”

Київ, Херсон, Ялта – …

Дністер, Десна, Горинь – …

Україна, Росія, Чехія – …

5. Письмо під диктовку слів, речень

Кіт Пушок, собака Дружок, корова Зозулька, кінь Орлик.

Люба і Юля пішли до гаю. Там співають птахи.

6. Списування з друкованого шрифту

“Післябуквар” (с. 88), загадка про хмару.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

– Чого навчалися на уроці?

– Яке завдання сподобалося найбільше?


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,00 out of 5)


РОЗПОДІЛ ПРЕДМЕТІВ ЗА ГРУПАМИ - Плани-конспекти уроків по українській мові