Розрахунок зовнішньоторговельної ціни

Розрахунок зовнішньоторговельної ціни – механізм визначення ціни у міжнародній торгівлі. Такий механізм передбачає, по-перше, з’ясування існуючих цін на аналогічні товари, що реалізуються на світовому ринку з урахуванням тих, які найбільше відповідають плановій угоді; по-друге, визначення ціни такої угоди, що передбачає доведення цін світового ринку до умов звичайної комерційної угоди з урахуванням кількості та серійності товарів, їх споживчих властивостей, термінів та умов поставки, валюти платежу, страхових витрат, можливості продажу товарів у кредит тощо; по-третє, внесення до ціни поправок, які враховують особливості ділових відносин між продавцями і покупцями, зокрема надання знижок гуртовим споживачам – постійним партнерам або надбавок за виконання додаткових вимог покупців та ін. У міжнародній практиці існує бл. 40 видів знижок, які можуть становити приблизно 50% початкової ціни.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Розрахунок зовнішньоторговельної ціни - Економічний словник


Розрахунок зовнішньоторговельної ціни