РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЧАС ТА РІВНЯНЬ

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ПОЯСНЮВАТИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧ ТА РІВНЯНЬ

I. Перевірка домашнього завдання

Пояснити фронтально розв’язування задачі 461, обчислення значень виразів вправи 462.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Заповнити пропуски.

3 год 20 хв = … хв

4 доби 3 год = … год

5 хв 12 с = … с

360 хв = … год

605 год = … хв… с

98 год = … діб… год

2) Обчислити: 30 008 – 249; 2998 + 47.

3) Задача. У цеху працює 96 чоловіків, що становить 1/3

всіх робітників, решта – жінки. На скільки більше жінок, ніж чоловіків, працює в цеху?

2. Усні обчислення.

1) Заповнити таблицю.

А

410

640

58

230

А – 120

А • 10 – 120

2) Математичний диктант. Записати лише результати.

На скільки 2 т більші за 300 кг? На скільки 3 доби більші за 46 год? 3020 зменшити у 10 разів і одержаний результат збільшити на 98. Суму чисел 3000 і 16 000 зменшити на 8 тис. 2

год зменшити у 3 рази.

3) Вправа 463.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти будуть розв’язувати задачі та рівняння.

IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Самостійне опрацювання задачі 464 (використати календар).

2. Розв’язування задачі 465 під керівництвом учителя. Пригадати, скільки діб у році, скільки років у столітті.

3. Задача 466. Порівняти із задачею 464 і розв’язати самостійно, користуючись календарем.

4. Задача 467. Скласти план розв’язування колективно, запис розв’язання прокоментувати з місця.

5. Задачу 468 розв’язати під керівництвом учителя.

6. Розв’язування рівнянь вправи 469 (самостійно).

7. Практична робота за вправою 470. Розглянути різні випадки розташування точок С і K на прямій.

8. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. Хлопчик разом з бабусею зібрали 15 кг лікарських рослин. Хлопчик – на 3 кг менше, ніж бабуся. Скільки кілограмів лікарських рослин він зібрав?

2) Допиши в рядах по два числа, визначивши, за якими правилами їх записано:

А) 1, 2, 4, 7, 11, 16, …, …;

Б) 3, 4, 7, 12, 19, 28, …, … .

V Підсумок уроку

Розв’язували задачі на час і рівняння. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.




РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЧАС ТА РІВНЯНЬ