Розв’язування задач на визначення тривалості події, її закінчення та початку (№№ 455-462)

Тема. Розв’язування задач на визначення тривалості події, її закінчення та початку (№№ 455-462).

Мета. Вчити учнів розв’язувати задачі на визначення тривалості події, її закінчення та початку; закріплювати уміння виконування дії з іменованими числами, вираженими у мірах часу.

Обладнання. Схеми задач; картки для опитування; модель годинника.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція і закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

Учні обмінюються зошитами і здійснюють взаємоперевірку.

2. Усні обчислення.

А) 5 хв

– 5 с (4 хв 55 с); 4 хв – 1 с (3 хв 59 с);

4 год – 1 год 10 хв (2 год 50 хв); 2 год – 40 хв (1 год 20хв);

10 р. – 10 міс. (9 р. 2 міс.)

Б) Скільки років у трьох століттях? У десяти століттях? У двадцяти століттях? Скільки місяців має півроку? Півтора року? Два з половиною роки?

В) Столиця України – місто Київ – був заснований у 482 році, місто Тернопіль – у 1540 році, місто Львів – у 1256. В яких століттях відбулися ці події?

3. Завдання для опитування.

А) 5 років 8 міс. + 11 років 9 міс.

14 год 12 хв – 6 год 43 хв

Б) Виконання вправи № 455.

В) Виконання завдання № 456.

– 14 год 35 хв – 8 год 57 хв = 5 год 38 хв

14

год 35 хв = 13 год 95 хв

 Розвязування задач на визначення тривалості події, її закінчення та початку (№№ 455 462)

– 16 діб 10 год – 6 діб 15 год = 9 діб 19 год

16 діб 10 год = 15 діб 34 год

 Розвязування задач на визначення тривалості події, її закінчення та початку (№№ 455 462)

Фізкультхвилинка.

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Задача № 457 (розв’язати колективно з використанням годинникового циферблата).

(Відповідь: 12 годин.)

2. Пояснення визначення тривалості події (за № 458).

3. Розв’язування задачі № 459 (колективно).

(Відповідь: 8 год 21 хв.)

4. Задача № 460*.

(Відповідь: відмінники Тимко і Сергійко.)

III. Підсумок уроку.

1. Гра “Хто швидше?”

 Розвязування задач на визначення тривалості події, її закінчення та початку (№№ 455 462)

У грі беруть участь 3 команди, по 6 учнів в кожній. Учасники команди по черзі виходять до дошки, знаходять відповідь і вписують її у відповідний кружечок. Команда, останній учасник якої першим впише у свій кружечок правильну відповідь, виграє.

2. За поданими в дужках датами життя видатних діячів України скажіть, в якому столітті вони жили і працювали.

Данило Галицький (1201-1264 рр.), Петро Могила (1574-1647 рр), Олена Пчілка (Ольга Петрівна Косач-Драгоманова) (1849-1930 рр.), ВасильСимоненко (1935-1963 рр.).

IV. Домашнє завдання.

№№ 461, 462 (с. 74).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Розв’язування задач на визначення тривалості події, її закінчення та початку (№№ 455-462) - Плани-конспекти уроків по математиці


Розв’язування задач на визначення тривалості події, її закінчення та початку (№№ 455-462)