РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. Самостійна робота № 2

Тип уроку: урок формування навичок розв’язування задач. Поточний контроль знань.

Мета: формувати вміння розв’язувати задачі: аналізувати умову, грамотно оформлювати задачі, робити необхідні креслення; провести поточний контроль знань учнів з метою подальшої корекції.

Обладнання та наочність: картки або збірники із задачами.

Відеофрагмент:________________________________

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Запитання для фронтального опитування

Який рух називають рівномірним?

– Який рух називають нерівномірним?

– Який фізичний смисл швидкості руху тіла?

– Що називають середньою швидкістю нерівномірного руху?

IV. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

1. Автомобіль за 30 хвилин проїхав 36 км. За який час він проїде 1500 м, якщо рухатиметься з тією ж швидкістю?

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

2. Перші 200 м автомобіль проїхав зі швидкістю

72 км/год, а наступні 1,2 км – зі швидкістю 15 м/с. Чому дорівнює середня швидкість руху?

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

3. З пунктів А та В, що знаходяться на прямолінійному шосе, одночасно назустріч одне одному виїхало два тіла зі швидкостями 100 та 60 км/год. Відстань між пунктами А та В дорівнює 120 км. Через який час та на якій відстані від пункту А вони зустрінуться? Задачу розв’язати аналітично та графічно.

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

V. САМОСТІЙНА РОБОТА № 2

Варіант 1

1. За перші 3 хвилини руху тіло проїхало 1,8 км, а протягом наступних 20 с тіло проїхало 200 м. Чому дорівнює середня швидкість руху? (4 бали)

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

2. Швидкість руху тіла на першій третині шляху у 2 рази більша, ніж на решті шляху. Середня швидкість на всьому шляху дорівнює 54 км/год. Чому дорівнює швидкість руху тіла на другій частині шляху? (8 балів)

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

Варіант 2

1. За перші 40 секунд руху тіло проїхало 300 м, а протягом наступних 4 хвилин тіло проїхало 1,1 км. Чому дорівнює середня швидкість руху? (4 бали)

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

2. Потяг проїхав 2/3 шляху зі швидкістю 96 км/год. З якою швидкістю потяг рухався другою частиною шляху, якщо середня швидкість на всьому шляху становила 72 км/год? (8 балів)

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

– Завдання за підручником: повторити §§ 8-12; розв’язати вправу 8 письмово

_____________________________________________________

_____________________________________________________

– Завдання за задачником: №№ 7.39, 7.40

_____________________________________________________

_____________________________________________________

– Додаткове завдання:

_____________________________________________________

_____________________________________________________




РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. Самостійна робота № 2