Шантаж “зелений” – купівля значного пакета акцій компанії, яка стала об’єктом спроби поглинання з метою примусити її викупити відтак свої акції за підвищеними цінами.





Шантаж “зелений” - Економічний словник
Схожі записи:
Реекспорт Реекспорт – вивезення з країни раніше імпортованих товарів з метою перепродажу їх іншим країнам у тому ж вигляді або після незначної переробки. Найчастіше здійснюється Р....
Органічна будова праці Органічна будова праці – співвідношення між живою та уречевленою працею і зміна їх часток у структурі сукупних витрат. Визначається за формулою, де V + М...
Журнальний запис Журнальний запис (журнальная запись) – фіксація в журналі однієї події, окремий запис про певну обліково-фінансову операцію....
Оцінка оборотних коштів Оцінка оборотних коштів – система способів вимірювання вартості оборотних засобів, вартість яких повністю переходить на собівартість новоствореного продукту, іх відображають за фактичною собівартістю, що складається...
Охорона навколишнього середовища Охорона навколишнього середовища – комплекс заходів (правових, адміністративних, політичних, економічних і громадських), спрямованих на недопущення порушення екологічної рівноваги та ліквідацію наслідків таких порушень, на забезпечення...
Конвертація Конвертація (конвертация) – система дій, правил, за якою облігації, боргові зобов’язання чи привілейовані акції можна обміняти на гроші чи на інші види цінних паперів....
Закон економії часу Закон економії часу – закон, який виражає внутрішньо необхідні, сталі й суттєві зв’язки між зменшенням суспільно необхідного робочого часу на виробництво одиниці товару та послуги...
Плинність робочої сили Плинність робочої сили – процес переміщення робітників і службовців з одних підприємств на інші. П. р. с. відбувається внаслідок втрати роботи через закриття підприємств, установ,...
Фірма Фірма – загальна назва підприємства, компанії, комерційної установи. Існують такі основні види Ф.: 1) афілійована – близька, родинна Ф., приєднана до більшої материнської компанії у...
Лізинг імпортний Лізинг імпортний (лизинг импортный) – торговельна операція, якою передбачається закупка лізинговою кампанією обладнання в іноземної фірми для передання на лізингових засадах вітчизняним лізингоодержувачам....
Реалізація продукції Реалізація продукції – продаж товарів споживачам і отримання коштів за них на розрахунковий рахунок підприємства-постачальника. З точки зору процесу кругообороту капіталу Р. п. включає купівлю...
Нова економічна політика (неп) Нова економічна політика (неп) – економічна політика в СРСР 1921 – 1929, яка базувалася на широкому використанні товарно-грошових відносин, ринкових механізмів і стимулів і замінила...
Курсова різниця Курсова різниця (курсовая разница) – різниця, що виникає як наслідок зміни курсу валюти або цінних паперів. Може бути об’єктом спекулятивних угод....
Органи управління Органи управління (органы управления) – організації та установи, що володіють правом приймати управлінські рішення в межах своєї компетенції і контролювати виконання прийнятих рішень....
Ріссер (Riesser) Якоб Ріссер (Riesser) Якоб (1853-1932) – німецький економіст і банківський діяч. Обгрунтував необхідність злиття банківської справи з промисловістю й торгівлею, розглядав банки як центр всього економічного...
Показник Показник – кількісно-якісна характеристика певної властивості соціально-економічних об’єктів і процесів; якісно визначена величина, що є результатом виміру чи розрахунків. Існує два визначення П.: економічне й...
Післякласична політична економія Післякласична політична економія – комплекс ідей, поглядів, концепцій економістів різних країн, що сформувалися після появи теорії англійських економістів А. Сміта і Д. Рікардо та методологічних...
Валовий оборот Валовий оборот – сумарна вартість усіх видів виробленої підприємством продукції за певний час. В. о. характеризує обсяг виробничої діяльності підприємства, в той час як валова...
Внутрігосподарське планування Внутрігосподарське планування – діяльність управлінського апарату підприємства, фірми, компанії щодо встановлення завдань окремим підрозділам (цехам, бригадам, ланкам), виробничим дільницям, виділення необхідних ресурсів і забезпечення їх...
Маркетинг партнерський Маркетинг партнерський – управління процесом створення та розвитку тісної співпраці з споживанами та іншими партнерами підприємства, орієнтований на задоволення індивідуальних потреб, довготривалих переваг, завоювання прихильності...
Спеціалізація сільськогосподарського виробництва Спеціалізація сільськогосподарського виробництва – форма суспільного поділу праці в аграрному секторі економіки та його раціональної організації, яка передбачає зосередження виробництва окремих видів сільськогосподарської продукції в...
Способи організації підприємництва Способи організації підприємництва – комплекс економічних і правових заходів, до яких вдаються різні економічні суб’єкти для створення власної справи відповідно до умов і вимог чинного...
Директивні методи управління Директивні методи управління – методи управління, згідно з якими вищий орган управління виробляє директиви, накази, розпорядження підпорядкованим їм суб’єктам управління, які повинні їх неухильно виконувати....
Доходи населення Доходи населення – грошові та натуральні надходження громадян з різних джерел. Використовуються для задоволення їх особистих потреб, нетоварних витрат і приросту їх заощаджень. Бувають доходи...
Податкова поліція Податкова поліція – державна організація, служба, завданням якої є сприяння діяльності податкової інспекції, виявлення і притягнення до відповідальності найбільших і злісних неплатників податків....
Закон загальної раціоналізації Закон загальної раціоналізації – особливий економічний закон (діє у декількох суспільно-економічних формаціях), який виражає сталі й суттєві зв’язки між еволюцією деяких економічних та соціальних систем...
Пролонгація векселя Пролонгація векселя (пролонгация векселя) – продовження строку дії векселя. Пролонгація строку платежу за векселем здійснюється згідно з законом або за домовленістю між векселетримачем і векселеодержувачем....
Експансія Експансія (экспансия) – розширення сфери впливу об’єднань великих держав, що здійснюються економічними, військовими і дипломатичними методами....
Торгова статистика Торгова статистика – підсумкові показники роботи підприємств торгівлі, наприклад регіону чи галузі, які збирають, складають для оцінки і вироблення подальшого маневру управління збутовим потенціалом....
Перестрахування пропорційне Перестрахування пропорційне – перестрахування, за якого перестрахівник має частку відповідальності як у ризиках, так і в загальній сумі премій. Так, за квотної системи страховик визначає...
Розподіл праці Розподіл праці – відокремлення якісно та сутнісню відмінних видів праці за певними критеріями у процесі виробництва, що здійснюється здебільшого у межах одиничного поділу праці. Такими...
Одноразові статистичні обстеження Одноразові статистичні обстеження – доповнена й розширена інформація чинної статистичної та бухгалтерської звітності, представлена у розгалуженій системі показників у розрізі підприємства, фірми, компанії чи вибіркової...
Кон’юнктура ринку Кон’юнктура ринку – сукупність умов, ознак, які характеризують співвідношення попиту й пропозиції на товари та послуги. Об’єктами вивчення К. р. є: динаміка виробництва товару, який...
Ціна за клірингом Ціна за клірингом – щоденна ціна, за якою розрахункова палата здійснює розрахунки між її членами за всіма угодами....
Капітал першого рівня Капітал першого рівня – базовий капітал, що складається з оплаченого статутного капіталу (крім акцій банку, викуплених в акціонерів), резервного капіталу, нерозподілених прибутків та інших фондів....