Школа та друзі

ТЕМА: Я ТА МОЇ ДРУЗІ

UNIT 2. MEET MY FRIENDS

УРОК 24 (9-10)

Підтема: Школа та друзі.

Мета: Узагальнити вивчений лексико-граматичний матеріал теми.

Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.

Практикувати учнів у письмі.

Підготувати учнів до виконання контрольної роботи.

Виховувати любов до навчання й повагу до інших людей.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, анкета “Are You A Good Student?” (HO).

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т: Dear pupils, good morning! We are finishing speaking about school and friends. You’ll have to write a test to see how well you know this topic.

Warming up

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Анкетування учнів. Учні працюють з анкетами, позначаючи свої відповіді на запитання.

НО:

Read the questions and tick (v) the correct answer for you.

ARE YOU A GOOD STUDENT?

1. When do you arrive at school?

? a) Just in time.

? b) After your teacher has marked your absence.

? c) Twenty minutes before the lessons.

2. How long does it take you to do your homework?

? a) An hour and a half.

? b) What is homework?

? c) Three hours.

3. What are your hobbies?

? a) Sport.

? b) Doing nothing.

? c) Reading.

4. What is your favourite subject?

? a) P. E.

? b) None.

? c) Computer Science.

Add up the number of times you score A, В or C.

? How many As have you got?

? How many Bs have you got?

? How many Cs have you got?

Now find whether you are a good student.

If you get mostly:

As – the only thing we can say is that you are human;

Bs – you are a “mixed-up kid”;

Cs

– you are a perfect student. You are every teacher’s dream!

Учитель аналізує результати анкетування, ставлячи учням запитання.

Т: So what are the results? Are you only human, or a “mixed-up kid” or every teacher’s dream? Very good. Now let us get ready for our test.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on Homework

1. Перевірка домашнього завдання.

Переказ тексту “А Friend in Need is a Friend Indeed”.

Впр. 3 (c. 37).

Кілька учнів, яких викликав учитель, по черзі переказують текст з опорою на малюнки.

2) РЗ, впр. 4 (с. 25).

Два-три учні розповідають, як вони допомагають своїм друзям.

Role-play

2. Узагальнення вивченої теми “Школа” під час рольової гри.

1) Впр. 1 (с. 38).

Учні працюють у парах, по черзі ставлячи запитання один одному та відповідаючи на них.

2) РЗ, впр. 1 (с. 25).

Учні знайомляться з наведеною таблицею і працюють у парах: ставлять один одному запитання і відповідають на них.

Vocabulary Practice

3. Узагальнення теми “Зовнішність”.

1) Впр. 2 (с. 38).

Учитель поділяє учнів на пари. Вони складають діалоги за малюнками вправи. По закінченні роботи одна-дві пари інсценують свої діалоги біля дошки. Учитель і решта класу стежать за правильністю логічної та граматичної будови речень.

2) Впр. 3 (с. 39), РЗ, впр. 2 (с. 26).

Це індивідуальні завдання, які письмово виконуються двома учнями у той час, як клас працює над впр. 2 (с. 38). Для перевірки два учні записують речення вправ на дошці, клас перевіряє правильність виконання завдання. Учитель контролює роботу учнів і у разі потреби надає допомогу.

3) РЗ, впр. 3 (с. 26) – варіант 1.

РЗ, впр. 4 (с. 27) – варіант 2.

Учитель поділяє клас на два варіанти, учні виконують відповідні вправи, потім обмінюються зошитами і перевіряють роботу сусіда по парті. Для перевірки правильності виконання завдання по одному учню кожного варіанта читають речення вправ уголос, інші слідкують по своїх зошитах. Учитель контролює правильність граматичної будови речень і в разі потреби виправляє помилки.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework

1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 5 (с. 27), провести опитування серед однокласників щодо їх улюблених предметів і записати результати.

Summarizing

2. Підведення підсумків уроку.

Учитель пояснює учням, як виконувати домашнє завдання.

Т: I think you are ready for your test next time. Do your project work, revise the material of the previous lessons and I’m sure you’ll cope. Good luck.



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Паралельне перенесення задано формулами х х 2
Школа та друзі