ШЛЯХИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ (ДОСЛІДЖЕННЯ)

Мета:

Навчальна: узагальнити та систематизувати знання за темами розділу “Природа материків та океанів і людина”; сприяти розумінню взаємозв’язків між людиною та компонентами природи; повторити основні види та джерела забруднення природних комплексів, наслідки забруднення; залучити до самостійного вирішення питань щодо покращення екологічної ситуації, в тому числі своєї місцевості;

Розвивальна: розвивати вміння організовувати навчальну співпрацю з однолітками, формулювати, аргументувати та відстоювати свою думку; свідомо

використовувати мовні засоби відповідно до завдань комунікації;

Виховна: виховувати почуття причетності до вирішення екологічних проблем; формувати ціннісне ставлення до природи.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, форма проведення – учнівська наукова конференція.

Обладнання: фізична карта світу, атласи, комп’ютер, мультимедійний проектор, учнівські мультимедійні презентації.

Опорні та базові поняття: природні ресурси, господарська діяльність, природний комплекс, екологічні проблеми, забруднення, промисловість, сільське господарство, транспорт.

Хід

уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Сьогодні ми завершуємо вивчення курсу “Географія материків та океанів”. Ви дізналися, яка дивовижна й неповторна планета Земля. Краса нашого світу зачаровує, не можна не захоплюватися нею. Романтики, мандрівники різних часів намагалися розкрити всі таємниці нашого світу, проте багато чого дотепер залишається незвіданим. Багато хто вирушали подорож, щоб ще раз побувати в тих мальовничих куточках нашої землі, які залишили в їхній душі незабутнє враження.

Природа нашої планети унікальна. Їй не можна наказувати, її не можна підпорядкувати, з нею можна тільки дружити. Люди помилялися, вважаючи, що вони зможуть керувати природою.

Тепер ми знаємо, що люди повинні жити в гармонії з навколишнім світом і не намагатися підпорядкувати його собі. Але для того, щоб виправити помилки, які людина накоїла, потрібно ще дуже багато зробити, в тому числі й нам з вами. Усе починається з малого. Якщо кожна людина зробить власний крок до подолання екологічних проблем, то загрози існування нашої цивілізації будуть подолані.

ІІІ. ЕТАП УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ

Виступи груп учнів з доповідями та мультимедійними презентаціями за темою “Шляхи розв’язування екологічних проблем”.

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ, РЕФЛЕКСІЯ

1. Обговорення виступів

2. Розробляння резолюції (підсумкового документу) “Мій власний вклад у вирішення екологічної кризи материків та океанів”.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Уроки 67-70 – резервний час


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ШЛЯХИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ (ДОСЛІДЖЕННЯ) - Плани-конспекти уроків по географії


ШЛЯХИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ (ДОСЛІДЖЕННЯ)