Predmety


Сімейні свята. Різдво

Урок 14

Тема. Сімейні свята. Різдво.

Мета:

– Навчати монологічного й діалогічного мовлення.

– Ознайомити з новими ЛО, ознайомити з літерами Kk, LІ

– Повторити й активізувати лексику теми.

– Розвивати вміння сприйняття тексту на слух, розвивати творчі здібності учнів та навички письма.

– Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

– Виховувати інтерес до традицій англійців

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання.

Т: Good morning, children! Ps: Good morning, teacher!

Повідомлення теми та мети уроку.

Г: Сьогодні ми поговоримо про чудове свято – Різдво, а також вивчимо наступні літери англійського алфавіту та виконаємо багато цікавих вправ.

Let’s start our lesson. Почнемо наш урок.

Уведення в іншомовну атмосферу.

1.Повторення пісні. Вир. 4 (с 31). Учні хором співають пісню.

2.Повторення вірша ” Family Alphabet “. Учні хором розповідають вірш.

3.Виготовлення літер англійського алфавіту.

Учні ліплять з пластиліну літери англійського алфавіту, які вже вивчили, й розташовують їх на аркушах картону. Кожен учень показує свою літеру і називає

II І. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Вивчення літер англійської абетки: К k, LL

1) Впр. 1 (с. 32).

Г: Подивіться на сторінку 32 {показує). Ми бачимо дві літери.

Listen to the song and say these letters. Послухайте пісню і назвіть їх.

Учні слухають фонетичну пісню і називають літери.

Т: Тож ми бачимо літеру Kk {указує) та KANGAROO – кенгуру {указує); та її літеру LI {указує) та LION – лева {указує).Слово KANGAROO починається з літери Kk, a LION – з літери LI.

2) Впр. 2 (с. 32).
Гра “Air Writing”.

Учитель демонструє на дошці написання літер Kk, LI.

Учні в повітрі нібито “пишуть” ці літери. Після цього ведучий (спочатку вчитель, а потім один з учнів) “пише” в повітрі вивчені літери, а решта учнів називає їх.

3)РЗ, впр. 1 (с. 26).

Учні самостійно в робочих зошитах прописують літери Kk та ЇХ, а також знаходять їх у рядах літер. Учитель контролює правильність і акуратність виконання завдання.

4) РЗ, впр. 2 (с. 27).

Учні самостійно виконують завдання. Учитель стежить за правильністю його виконання.

Розвиток умінь мовлення.

1) РЗ, впр. З (с. 27).

Учні в парах ставлять один одному запитання та відповідають на них за зразком, поданим у вправі.

2)Гра ” Find The Pair!”.

Учні отримують по картці (НО). Пересуваючись класом, вони повинні якомога скоріше знайти свою “пару”. Пара – це літера і малюнок, якому відповідає слово, що починається з цієї літери (G – goose, І – iguana тощо). Потім учні в парах по черзі представляють свої літери і малюнки. Наприклад: Pt: I am “J”! Р2: And I am a jaguar! Т: Yes, “J” is for a jaguar. P : I am “L”!

P2: And I am a lion! T: Yes, “L” is for a lion…

Фізкультхвилинка.

Учитель вимовляє команди, супроводжуючи їх рухами. Учні повторюють рухи, а

Потім учитель віддає команди, а учні самостійно їх виконують.

Hands up! Hands down! Hands on hips! Sit down!

Hands up! To the sides! Bend left! Bend right!

One, two, three… Hop! One, two, three… Stop! Stand still!

Фонетична зарядка.

1)Розпізнавання звука [г].

Учитель читає римування. Учні слухають і рахують, скільки разів трап звук [г].

Row, row, row your boat Gently down the stream. Merrily, merrily, merrily, merrily Life is but a dream.

2) Репродукція.

Учні тренуються у вимовлянні звука [г].

Потім учитель пояснює нові слова. Учні повторюють слова римування за вчителем. Після цього хором чи самостійно (за бажанням) розповідають вірш.

Презентація й активізація ЛО.

1) Бесіда з учнями.

Т: Do you like Christmas? Чи ви любите Різдво? When is Christmas in Ukraine?

Коли святкується Різдво в Україні? And in England? А в Англії?

What do we have at our houses at Christmas? Що ми ставимо в домах на Різдво?

A Christmas tree! Різдвяну ялинку! Repeat, please: Christmas tree.

Учні відповідають на запитання та повторюють нові слова.

2) Вир. З (с. 33).

Т: Подивіться на сторінку 33. Що ви бачите на малюнку? Point to the Christmas tree! Покажіть ялинку. Now listen. Послухайте, про що розмовляють діти. Учні слухають текст діалогу, а потім розповідають його в парах.

3) Впр. 4 (с 33).

Учні у парах ставлять один одному запитання за малюнками у підручнику і повідають на них. Учитель стежить за правильністю вимови.

Вивчення пісні.

Учитель пояснює незнайомі слова, потім ставить запис пісні. Учні слухають, а потім співають.

Christmas Tree, Oh, Christmas Tree, How lovely are your branches! In beauty green You always grow Through summer shine And winter snow.

Oh, Christmas Tree, Oh, Christmas Tree, How lovely are your branches!

Ш ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

Т: Які нові слова і літери ми вивчили?

Яке завдання вам найбільше сподобалося виконувати?

2.Закінчення уроку.

Т: Goodbye, children!


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...