СПОЛУЧЕНІ ПОСУДИНИ. МАНОМЕТРИ

Тип уроку: комбінований урок.

Мета: з’ясувати закономірність встановлення рівня рідин у сполучених посудинах, пояснити принцип дії водопроводу, шлюзів, гідравлічного пресу; розвивати інтерес учнів до вивчення фізики, показати практичну значущість набутих знань; акцентувати увагу на тому, що фізичні знання необхідні для розвитку техніки.

Обладнання та наочність: сполучені посудини, макети водопроводу, гідравлічного пресу, манометр, фото шлюзів та фонтанів.

Відеофрагмент: принцип дії шлюзів та фонтанів, гідравлічного пресу,

водопроводу.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

– Чи доводилось вам проходити шлюз на річці? Для чого їх будують?

– Чи можете ви пояснити принцип дії фонтанів?

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення нової теми

– Сполучені посудини.

– Застосування сполучених посудин.

– Відкритий рідинний манометр.

– Металевий манометр.

– Гідравлічні машини.

Опорний

конспект

Закінчити заповнення разом з учнями:

 СПОЛУЧЕНІ ПОСУДИНИ. МАНОМЕТРИ

Заповнити разом з учнями:

 СПОЛУЧЕНІ ПОСУДИНИ. МАНОМЕТРИ

V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

– Наведіть приклади застосування сполучених посудин у побуті.

– У якому творі Артура Конай Дойля описано гідравлічний прес?

Розв’язування задач

1. У відкритій U-подібній трубці знаходиться ртуть. У праве коліно наливають шар води висотою 24 см, а в ліве коліно – шар гасу. Якою має бути висота шару гасу для того, щоб рівень ртуті у сполучених посудинах не змінився?

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

_____________________________________________________

_____________________________________________________

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

– Завдання за підручником: вивчити §§ 29, 30; розв’язати вправу 29 письмово

_____________________________________________________

_____________________________________________________

– Завдання за задачником: №№ 19.33, 19.39

_____________________________________________________

_____________________________________________________

– Додаткове завдання: виконати експериментальне завдання на стор. 187 підручника

_____________________________________________________

_____________________________________________________


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


СПОЛУЧЕНІ ПОСУДИНИ. МАНОМЕТРИ - Плани-конспекти уроків по фізиці


СПОЛУЧЕНІ ПОСУДИНИ. МАНОМЕТРИ