Predmety



Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання

Урок 33

Тема. Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання

Мета: розширити уявлення учнів про речення, ознайомити зі спонукальними реченнями, їх характерними ознаками, формами спонукання, розділовими знаками в кінці спонукальних речень; формувати самостійність у роботі; виховувати культуру пішохода.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і мотивація навчання

1. Перевірка домашнього завдання (вправа 143)

Перевірка – індивідуальне опитування.

– Що ви можете розповісти про ці речення?

Восени у лісі дуже красиво.

Яка сьогодні погода?

Сину, прибери на столі.

2. Хвилинка чистопису

Зу Пі Зупинися! Почекай!

– Поширте речення. (Миколо, зупинися біля двору! Почекай, Павлику, своїх однокласників!)

III. Повідомлення теми й мети уроку

– Яке з написаних речень ми розглянемо сьогодні?

– Дійсно, ми будемо сьогодні розглядати речення, у яких висловлюються прохання, заклики, запрошення чи накази.

IV. Робота над вивченням нового матеріалу

1. Самостійна робота з правилом

– Прочитайте правила на с. 70 і 71.

– З якими реченнями ви ознайомились?

– Що про них дізналися?

– Прочитайте з дошки спонукальне речення.

– Як ви це визначили?

– Які форми спонукання ви знаєте? Прочитайте з правила.



Яка форма спонукання використана в цьому реченні?

– Який знак можна поставити в кінці речення?

– Наведіть приклади спонукальних речень.

2. Робота в парах (вправа 144)

Перевірка – опитування пари.

V. Закріплення та систематизація знань

1. Диференційоване завдання

Учні з високою швидкістю письма – вправа 145 (списати загадку). Учні зі слабкішою підготовкою – вправа 146.

Перевірка – індивідуальне опитування.

– Чого нас навчає ця загадка?

– А для чого необхідно дотримуватись правил дорожнього руху?

2. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

– Ще раз правила дорожнього руху ви повторите вдома під час виконання вправи 148.

– Прочитайте завдання. Розкажіть, що ви будете робити.

3. Самостійна робота (вправа 147)

Перевірка – фронтальне опитування.

VI. Підсумок уроку

– З чим ви сьогодні ознайомились?

– Що ви дізналися про спонукальні речення?

– Наведіть приклади спонукальних речень.

VII. Домашнє завдання

Правила, c. 70-71, вправа 148.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...


Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання - Плани-конспекти уроків по українській мові