СТЕРЕОТИПИ

Паблик рилейшнз

СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ

СТЕРЕОТИПИ

“Сучасне життя має пришвидшений і багатофакторний характер, крім усього іншого й фізична відстань відділяє людей, котрі перебувають у життєвому контакті один з одним, таких, як наймач і працюючі, офіційна особа й виборець. Немає ні часу, ні можливості для особистого знайомства. Замість цього ми помічаємо характерну рису, що позначає певний тип, і заповнюємо решту частини картинки за допомогою стереотипів, які є в наших головах” (Lippmann, 1960).

“Вони (стереотипи – Г. П.) є

структурованим, більш чи менш стійким уявленням про світ, до якого пристосувалися наші звички, наші можливості, наша втіха й наші сподівання. Вони не є повною картиною світу, проте вони є картиною можливого світу, до якої ми адаптовані. У цьому світі люди й об’єкти мають свої відомі місця і роблять передбачувані вчинки. Ми відчуваємо себе тут вдома. Ми є частиною цього світу. Ми знаємо все довкола. Тут ми знаходимо радість від знайомого, нормального, залежного; доріжки пролягають і лавочки стоять там, де ми звикли їх бачити” (Lippmann, 1960).

“Людина не може без стереотипів, які допомагають їй хоч якось

упорядкувати різноманітність світу в своєму уявленні.

Зворотний бік цього явища: людина створює для себе зручну “псевдореальність”, що часто-густо має мало спільного з реальністю справжньою, бо навіть те, що здається безперечним фактом, виявляється лише черговим стереотипом…” (Викентьев, 1995: 41).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


СТЕРЕОТИПИ - PR


СТЕРЕОТИПИ