Сумісні дії різних ступенів з багатоцифровими числами

УРОК 116

Тема. Сумісні дії різних ступенів з багатоцифровими числами

Мета: вправляти учнів у знаходженні значень виразів на сумісні дії різних ступенів; опрацювати задачі на спільну роботу; формувати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усної лічби, картки для індивідуальної роботи.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення

– З’єднати приклади з однаковими відповідями.

 Сумісні дії різних ступенів з багатоцифровими числами

– Провести ланцюжок стрілок від найменшої величини до найбільшої.

 Сумісні дії різних ступенів з багатоцифровими числами src="/image/2/image252_35.jpg" class=""/>

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Перевірка розв’язання виразу і пояснення порядку виконання дій

41 507 – (12 387 – 31 595 : 71)

2. Вправа № 947

Значення першого виразу знайти і звірити із записом на дошці. Другий вираз учням з високим рівнем знань учитель пропонує розв’язати самостійно, решті – коментовано.

3. Задача № 949

Після заповнення таблиці колективно учні з високим рівнем знань розв’язують задачу самостійно, решта – коментовано.

4.

Самостійне розв’язання задачі № 948 складанням виразу

5. Розв’язання рівнянь № 950 із записом на дошці

Друге рівняння вчитель пропонує розв’язати з коментуванням.

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 951, 952.




Сумісні дії різних ступенів з багатоцифровими числами