СВІТ ПОЧУТТІВ У МУЗИЦІ (ПІДСУМКОВИЙ УРОК)

Урок 16. СВІТ ПОЧУТТІВ У МУЗИЦІ (ПІДСУМКОВИЙ УРОК)

Вступ

Про які почуття, настрої, про яких героїв розповіла нам музика?

Потрібно визначити, чи відповідає малюнок пісні.

Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 1

М. Дремлюга. “Ми йдемо сьогодні в клас”

Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 2

З. Левіна. “Що нам осінь принесе?”

Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 3

Українська народна пісня “Ходить гарбуз по городу”

Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 4

В. Верховинець.

“Печу, печу хлібчик”

Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 5

Українська народна пісня-гра “Два півники”

Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 6

Пісня-гра “Зробим коло”

Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 7

В. Верменич. “Веселі чобітки”

Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 8

А. Філіпенко. “То сніжинки, мов пушинки”

Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 9

А. Філіпенко. “Новорічна”

Гра “Правильно-неправильно”.

Завдання 10

Українська щедрівка “Щедрівочка щедрувала”

Гра “Музична вікторина”

Оголошення про гру “Музична вікторина”

Пограймося в гру “Музична вікторина”. Ви почуєте фрагмент музичного твору. Необхідно визначити його автора та назву.

“Музична вікторина”. Завдання 1

Визначте автора та назву твору

“Музична вікторина”. Завдання 2

Визначте автора та назву твору

“Музична вікторина”. Завдання 3

Визначте автора та назву твору

“Музична вікторина”. Завдання 4

Визначте автора та назву твору

“Музична вікторина”. Завдання 5

Визначте автора та назву твору

Підсумки уроку

Сьогодні ми узагальнили отримані знання про музику, пригадали героїв пісень, знову відчули настрої та почуття, які намагалися передати композитори з допомогою своїх творів.




СВІТ ПОЧУТТІВ У МУЗИЦІ (ПІДСУМКОВИЙ УРОК)