Predmety


ТАБЛИЦЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЗА ПЛАНОМ

ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ

ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ

Урок 25. ТАБЛИЦЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЗА ПЛАНОМ

Мета: узагальнити знання таблиць додавання і віднімання чисел; формувати вміння розв’язувати задачі за планом; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 36, завдання 202;202)

Завдання 201

– Прочитайте розв’язання задачі.

Завдання 202

– Прочитайте приклади з однаковими відповідями; з відповіддю на 1 меншою від попередніх; з відповіддю, що складається з 1 дес. 3 од.

2. Гра “Невідоме число”

– Яка закономірність запису чисел у перших двох схемах?

– Знайдіть невідомі числа в інших схемах.

 ТАБЛИЦЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЗА ПЛАНОМ

3. Гра “Утвори істинні висловлювання”

– Якщо від суми відняти один із доданків, то…;

– якщо від зменшуваного відняти різницю, то…;

– якщо до від’ємника додати різницю, то…

4. Знаходження значень виразів зі змінною

– 17 – а, якщо а = 8; 7; 10;

– с + 12, якщо с = 6; 11; 12.

5. Хвилинка каліграфії

– Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

987; 876; 765; …; …; …; …

6. Математичний диктант

– Знайдіть різницю чисел 27 і 15.

– Знайдіть суму чисел 32 і 45.

– Зменшуване 29, від’ємник 17, знайдіть різницю.

– Число 32 збільшіть на 7.

– Перший доданок 13, другий доданок 25, знайдіть суму.

– Число 36 зменшіть на 6.

– У кошику було 48 яблук, з нього взяли 20 яблук. Скільки яблук залишилося?

– У відрі було 48 помідорів, у нього поклали ще 20 помідорів. Скільки стало помідорів?

– В одній коробці 48 кг цукерок, а в іншій – 21 кг. Скільки всього кілограмів цукерок у двох коробках?

– У Марійки 40 іграшок, а в Сашка – на 5 іграшок більше. Скільки іграшок у Сашка?

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

– Сьогодні на уроці ми узагальнимо ваші знання про таблиці додавання і віднімання чисел.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 37-38)

Завдання 203. Усне виконання завдання Учні розв’язують цікаві рамки.

Завдання 204

Учні складають задачу за таблицею і розв’язують її усно.

Завдання 205. Коментоване розв’язування завдання

Учні розкладають числа 13; 15; 16; 18 на два доданки за зразком так, щоб одним з доданків було число 9. По черзі пояснюють завдання, працюючи в зошитах.

Завдання 206. Колективне ознайомлення зі змістом задачі, її аналіз Один учень записує умову.

– Що треба взнати спочатку? Якою дією? Чому? Запишемо першу дію.

– Що дізнаємося тепер? Яку дію треба виконати? Чому? Запишемо другу дію.

Завдання 207. Усне виконання завдання

Учні ознайомлюються з таблицею додавання і віднімання чисел. Пояснюють, як знаходити суми й різниці. Знаходять за таблицею суму 7 + 9 і різницю 15 – 6.

Завдання 208*

Один учень працює біля дошки. Розглядаються різні випадки.

2. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра “Перевір!”

 ТАБЛИЦЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЗА ПЛАНОМ

2. Робота над задачами

– Гнат поклав у коробку 9 олівців і їх стало 16. Скільки олівців було у коробці?

– У паркінгу було 13 автомобілів. 5 автомобілів виїхало, а 7 – заїхало. Скільки автомобілів стало у паркінгу?

3. Знаходження значень виразів

 ТАБЛИЦЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЗА ПЛАНОМ

4. Офтальмологічна пауза

5. Розв’язування логічної задачі

Стрічку розрізали в шести місцях. Скільки частин одержали? (7)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

– Чого навчалися на уроці?

– З яким настроєм завершуєте урок?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 37-38, завдання 209; 210.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...