Тематичне оцінювання № 9 по темі “Відсотки”

Урок № 62

Тема. Тематичне оцінювання № 9 по темі “Відсотки”

Мета уроку. Діагностика та контроль якості засвоєння відсотків.

Хід уроку

I. Організаційна частина

На розсуд вчителя.

II. Запис та виконання вправ і задач учнями

ВАРІАНТ 1.

1).° Запишіть у вигляді звичайного і десяткового дробів: 9%, 31%, 105%, 180%.

2).° Записати у відсотках: 7/100, 3/10, 0.84, 2.54.

3).° З 4-х задач, які потрібно було розв’язати, учень розв’язує 3. На скільки відсотків учень виконає завдання?

4).- З бавовни виходить 24% волокна. Скільки треба

взяти бавовни, щоб дістати 4.8 т. волокна?

5).° Знайдіть число “а”, якщо середнє арифметичне чисел 4.6, 6.5 і “а” дорівнює 5.9.

6).▪▪ Поле площею 20 га. засадили капустою, огірками, цибулею. Капуста займала 3/5 усієї площі, а огірки -75% решти. Яку площу відведено під цибулю?

ВАРІАНТ 2.

1).° Запишіть у вигляді звичайного і десяткового дробів: 7%, 30%, 107%, 160%.

2).° Записати у відсотках : 1.32, 1.4, 47/100, 9/10.

3).° З 200 зерен ячменю зійшло 180. Визначити процент схожості насіння.

4).- З картоплі виходить 20% крохмалю. Скільки треба взяти картоплі, щоб вийшло 45 кг крохмалю?

5).° Знайдіть число “с”, якщо

середнє арифметичне чисел 2.8, 3.6 і “с” дорівнює 5.8.

6).▪▪ За три дні було продано 560 кг кавунів. Маса кавунів, проданих першого дня, становить 5/8 маси всіх кавунів. Маса кавунів, проданих третього дня, становить 40% маси тих кавунів, які залишилися після продажі першого дня. Скільки кілограмів кавунів продали другого дня?


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 2,50 out of 5)


Тематичне оцінювання № 9 по темі “Відсотки” - Плани-конспекти уроків по математиці


Тематичне оцінювання № 9 по темі “Відсотки”