Predmety


Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з теми “Будьмо громадянами”

ТЕМА IV “БУДЬМО ГРОМАДЯНАМИ”

УРОК 33 Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з теми “Будьмо громадянами”.

Тема. Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з теми “Будьмо громадянами”.

Мета: перевірити рівень знань учнів.

Обладнання: дошка, крейда, завдання.

Тип уроку: урок контролю й оцінки рівня засвоєння знань.

Структура уроку

I. Вступна частина.

1. Вітання.

2. Мотивація навчальної діяльності.

3. Представлення теми уроку й очікуваних навчальних результатів.

II. Основна частина.

1. Контрольна робота.

2. Твір на тему “Один день у країні без законів”.

III. Завершальна частина.

Висновки.

IV. Домашнє завдання.

Хід уроку

I. ВСТУПНА ЧАСТИНА.

1. Вітання.

Учитель. Здрастуйте, діти. Сьогодні ми підводимо підсумки вивчення теми “Будьмо громадянами”.

2. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. На уроці ми перевіримо те, як ви засвоїли знання з теми. Ви теж зможете перевірити свій рівень знань.

3. Представлення теми уроку й очікуваних навчальних результатів.

Письмова робота складатиметься з двох частин: 1-а частина – вікторина; 2-а частина – твір на тему: “Один день у країні без законів”.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

1. Контрольна робота.

1) Такий суспільний устрій, за якого люди створюють мережу добровільних об’єднань для вираження, задоволення й захисту прав різних

Груп населення, прагнуть до забезпечення моральних відносин між усіма громадянами країни. (Громадянське суспільство.)

2) Можливість самостійно обирати життєві цілі, орієнтири, способи дії, вчинки; здатність діяти відповідно до власних інтересів і цілей, приймати рішення й утілювати їх у життя. (Свобода.)

3) Такий спосіб суспільного устрою, коли основна роль в ухваленні рішень належить народу. (Демократія.)

4) Договір між державами з якогось спеціального питання. (Конвенція.)

5) Офіційний письмовий документ, який містить правові норми і приймається законодавчим органом держави. (Закон.)

6) Політичні ідеї, які проповідують зневагу, перевагу однієї нації над іншими. (Шовінізм.)

7) Офіційний документ, у якому проголошені певні принципи й положення. (Декларація.)

8) Держава, яка складається з багатьох націй, створена різними націями. (Багатонаціональна держава.)

9) Особа, яке належить до постійного населення якоїсь держави, користується правами й виконує обов’язки, встановлені законами цієї держави; той, хто підпорядковує свої інтереси громадським, служить Батьківщині. (Громадянин.)

10) Належність людини до якоїсь нації. (Національність.)

11) Певні можливості, необхідні людині до 18 років для існування й досягнення зрілості. (Права дитини.)

12) Моральні норми, пройняті турботою про благо людини, повагою до її гідності, людяністю. (Гуманістична мораль.)

2. Твір на тему “Один день у країні без законів”.

Учні пишуть твір-роздум на задану тему.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Висновки.

Учит ель. Існує страшне слово – беззаконня. Що ми розуміємо під цим словом? Беззаконня, безлади; самосуд. Найкращий захист від зла забезпечений в тому суспільстві, де люди виконують чинні закони, оскільки саме у такому людському середовищі можливі відносний порядок, справедливість та умови для нормального життя людей. Відповідальність за порядок у країні є обов’язком кожного громадянина. Адже ще Сократ говорив: “Не можна відступати, ухилятися або кидати своє місце в строю. І на війні, і на суді, і всюди треба виконувати те, що

Велить Держава і Вітчизна, або ж прагнути переконати її і пояснити, у чому полягає справедливість”.

IV. домашнє завдання.

Підготувати вірші до теми “Ми – громадяни України”.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з теми “Будьмо громадянами” - Плани-конспекти уроків по англійській мові