У лікаря

ТЕМА: Я, МОЯ РОДИНА ТА ДРУЗІ. ЗДОРОВ’Я

UNIT 9. HE>

УРОК 98 (3)

Підтема: У лікаря.

Мета: Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал теми.

Тренувати учнів у вживанні структур Present Simple, Past Simple.

Продовжувати формувати навички усного мовлення.

Удосконалювати техніку читання.

Надати учням цікаву інформацію про історію медицини.

Виховувати повагу до професії лікаря.

Обладнання: Підручник, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

Привітання

і повідомлення теми та мети уроку.

Т: Hello, boys and girls! Our topic today is “At the Doctor’s”. We’ll visit a hospital and learn the timetable. We’ll read a text from the history of medicine. But first let us help the Monster.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on Homework

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. З (с. 96).

Учні виконують вправу в режимі Т  У лікаря Р1  У лікаря Р2  У лікаря Р3…. Учитель ставить запитання і заохочує відповісти на кожне з них якомога більше учнів.

2) Подання учнями постерів

“He>

Т: And we haven’t seen your posters “He>

Grammar and Vocabulary Practice

2. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу.

1) Впр. 1 (с. 133).

Учні працюють у парах, по черзі ставлять один одному запитання й відповідають на них, спираючись на розпорядок дня.

2) Учитель дає індивідуальне завдання одному учню – розповісти про розпорядок дня в лікарні в Present Simple, наприклад: At 6 o’clock the morning bell goes off. The patients….

3) Bпp. 2 (c. 133).

Учні обирають потрібні дієслова в Past Simple і записують речення, потім по черзі читають їх уголос.

4) Впр. 3 (с. 133).

Учні в парах відпрацьовують уживання лексики теми. Учитель слухає одну-дві пари.

Reading

3. Тренування учнів у читанні. РЗ, впр. 1 (с. 96).

Учні вписують пропущені слова, потім ланцюжком читають і перекладають текст. Учитель виправляє можливі помилки.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework

1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 2 (с. 97), письмово.

Summarizing

2. Підведення підсумків уроку.

Т: What have you learned at the lesson today? What grammar tenses have we used? Did you learn any new facts about doctors, medicine and hospital?

Учні по черзі відповідають на запитання вчителя.




У лікаря