УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ БУКВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З ЦИМИ БУКВАМИ. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНИХ РЕЧЕНЬ. ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ МІЖ ДРУКОВАНИМИ І РУКОПИСНИМИ ЛІТЕРАМИ. ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ПИСЬМОВИХ ЗАВДАНЬ

Мета: удосконалювати вміння писати вивчені букви, слова і речення із цими буквами, списувати друковані речення; вчити встановлювати відповідності між друкованими і рукописними літерами, виконувати творчі письмові завдання; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, зіставляти; виховувати культуру письма.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Повторення правил сидіння за партою під час письма

2. Повторення гігієнічних правил письма

Учні повторюють, як правильно сидіти під час письма, класти зошит на парту, тримати ручку в руці. Учитель пропонує дітям продемонструвати в повітрі рух пальців під час зображення овалів, прямих і вертикальних ліній.

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

III. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

1. Встановлення відповідності між друкованими і рукописними літерами (с. 60)

– З’єднайте лініями відповідні друковані і рукописні літери.

– У яких великих друкованих буквах є спільні елементи? (Е, Т, Ш) Учитель читає вірш про букви Е – Ш.

– Букво Е, поглянь в люстерко.

Хто у ньому?

– Е…тажерка.

– Ляж, будь ласка, на підлогу,

Підніми угору ноги…

Буква Е тремтить від страху:

– Схожа я тепер на Ш…афу.

– У яких великих рукописних буквах є спільні елементи? (У, Т, А; Ш, Т)

– У яких малих друкованих буквах є спільні елементи? (е, с; т, ш)

– У яких малих рукописних

буквах є спільні елементи? (у, ш, а)

2. Виконання завдання зі знаком питання

– Напишіть спільні букви у назвах тварин.

Кіт – тигр, коза – корова.

3. Гра “Добери протилежну ознаку”

– Морозиво холодне, а чай гарячий.

– Гиря важка, а пір’їна легка.

– М’яч великий, а м’ячик малий.

– Кішка біла, а кіт чорний.

4. Письмо речень

Учні читають речення в зошиті, доповнюють друге речення, використовуючи малюнок. Перетворюють друковані букви на рукописні. Потім пишуть речення, звертаючи увагу на однаковий нахил складових елементів букв. Учитель перевіряє написане.

Фізкультхвилинка

РІЧКА

До річки швидко ми спустились,

(Ходьба на місці.)

Нахилились та умились.

(Нахили вперед, імітація вмивання.)

Побачили камінці –

(Виставити праву руку вперед, потім ліву.)

Потримали у руці,

Потім кинули у воду.

(Змах правою рукою, змах лівою рукою.)

Перестрибнули колоду.

Почали всі разом плавать.

(Стрибки на місці.)

Руками – раз, це брас.

Одною, другою рукою – це кроль.

Усі, як один, пливемо, як дельфін.

(Імітація плавальних рухів.)

На берег вийшли, і потому

Ми вирушаємо додому.

(Ходьба на місці.)

5. Встановлення відповідності між друкованими і рукописними літерами (с. 61)

– З’єднайте лініями відповідні друковані і рукописні літери. У яких великих друкованих буквах є спільні елементи? (П, Т, Р, Б, В, Д)

– У яких великих рукописних буквах є спільні елементи? (П, Т, Р, Б, В)

– У яких малих друкованих буквах є спільні елементи? (п, т, р, в, д)

– У яких малих рукописних буквах є спільні елементи? (в, д, б; р, п, т; п, т)

6. Письмо букв Аа, Мм, Єє, Гг, Уу, Бб, Дд

Учні наводять букви, потім пишуть такі самі букви на рядку.

Слід звернути увагу на особливості написання кожної букви.

7. Гра “Дорослі й діти”

– Як звали цих людей, коли вони були дітьми? Запишіть за зразком.

Галина – Галинка

Євген – Євгенко

Ірина – Іринка

Дем’ян – Дем’янко

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

– Які букви повторили на уроці?

– Яке завдання найбільше сподобалося?



1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Будова слова приклади слів
УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ БУКВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З ЦИМИ БУКВАМИ. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНИХ РЕЧЕНЬ. ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ МІЖ ДРУКОВАНИМИ І РУКОПИСНИМИ ЛІТЕРАМИ. ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ПИСЬМОВИХ ЗАВДАНЬ