Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки

Тема. Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки.

Мета. Актуалізувати знання учнів про Інтернет. Сформувати уявлення про коло веб-сторінок для дітей. Познайомити учнів з окремими дитячими сайтами. Навчати школярів відкривати у вікні браузера визначену веб-сторінку, використовуючи меню закладок, орієнтуватися на головній сторінці дитячого сайта, здійснювати простий пошук інформаційних матеріалів за вказаною послідовністю доступу до них. Формувати ІКТ-компетентності учнів та ключові компетентності для реалізації творчого потенціалу

дітей. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, самостійність учнів. Розвивати інтерес до здобуття знань. Стимулювати пізнавальну активність. Виховувати інтерес до вивчення предмета, культуру роботи за комп’ютером.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань, навичок та вмінь.

Матеріали до уроку. Підручники, робочі зошити, ручки, олівці, проектор, комп’ютери.

Зміст уроку

1. Організаційна частина.

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок!

На уроці не куняй,

Інформатику вивчай!

Всім я успіхів бажаю

І урок розпочинаю.

– Побажайте і ви своєму сусідові успіхів на

сьогоднішньому уроці. Візьміться за руки, об’єднайтесь між собою.

2. Актуалізація опорних знань.

– На що це схоже? (На мережу.)

– Розгадайте ребус.

 Веб сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки

– Яке слово одержали? (Інтернет.)

– Що таке Інтернет? (Найбільша і найвідоміша комп’ютерна мережа. Не всесвітня мережа, яка складається з мільйонів комп’ютерів у різних куточках земної кулі, поєднаних між собою.)

– Для чого він потрібен?

Учні висловлюють і фіксують усі думки, знання про можливості Інтернету.

– Чи можна без нього обійтися? Висловіть свою думку лаконічно та швидко. Учні говорять по черзі.

Робота в зошиті

Завдання 1.

Розгадайте кросворд.

1. Сторінка сайта веб-сторінка.

2. Об’єкт в Інтернеті, який має свою адресу, – сайт.

3. Виділені кольором і підкреслені слова, тексти, фотографії, відео – посилання.

4. Місце на веб-сторінці, при наведенні на яке вказівник змінюється і має вигляд – гіперпосилання.

5. Комп’ютерна програма, що призначена для перегляду сайтів. браузер.

Фізкультхвилинка

Ми з вами гарно потрудились

І, мабуть, трохи притомились.

Тепер настав час відпочинку,

Ми почнемо фізкультхвилинку.

Www. youtube. com/watch? v=WLIm96HXSW0

3. Мотивація навчальної діяльності.

В Інтернеті океан інформації, але не вся вона для дітей. Сьогодні на уроці ми поговоримо про дитячі сайти, веб-сторінки, зайдемо й ознайомимось з матеріалами на одній з таких сторінок.

4. Вивчення нового матеріалу.

Вам відомо, що пошук в Інтернеті можна вести за ключовим словом, фразою, запитанням. Але важливі, корисні та цікаві сайти для подальшого використання можна зберігати в меню закладок. Потрапити на будь-який з них просто, треба тільки навести вказівник і клацнути ліву кнопку миші.

5. Робота за комп’ютером.

– Спробуймо це зробити. Але спершу пригадайте правила безпечної роботи за комп’ютером.

A) Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером.

Гра в парах “Я тобі – ти мені”

– Перевірте один одного на знання цих правил.

Учні готують і задають один одному запитання.

Б) Інструктаж учителя щодо роботи з комп’ютерною програмою.

– Запустіть на виконання браузер Google Chrome. У меню закладок відкрийте папку Бібліотеки та виберіть сайт Національної бібліотеки України для дітей. На головній сторінці ліворуч ви побачите перелік розділів, з яких складається сайт.

– Знайдіть у списку бібліотеку нашої області. Перейдіть на сайт бібліотеки та ознайомтеся з її діяльністю.

– Завітайте на сайт Маленький читайлик. Ознайомтеся з літературними новинками (розділи Новинки книжкового світу та Читачам XXI століття).

– Які книжки ви б хотіли прочитати?

B) Робота з комп’ютерною програмою.

Г) Релаксація (зняття зорової втоми).

Офтальмологічна пауза

Раз, два –

Рівно голова!

Три, чотири, п’ять –

Будем очі затулять.

Шість, сім –

Знов відкрили

І на вісім затулили.

Міцно, міцно потримали

І все знову розпочали.

П’ять разів гак повторили,

За комп’ютер знову сіли.

Г) Продовження роботи з комп’ютерною програмою.

– “Сам удома”, “Гаррі Поттер”, “Сімпсони” – що поєднує ні популярні художні й анімаційні фільми? У кожному з них звучить та сама українська різдвяна мелодія.

Зайдіть на сайт Пустунчик. Відкрийте розділ Віртуальна школа, знайдіть посилання Музика та виберіть Як українська щедрівка стала американською колядкою. Прочитайте текст, ознайомтесь із словами щедрівки українською та англійською мовами. Прослухайте щедрівку у виконанні дитячого хору “Щедрик” та її англомовний варіант “Carol of the Bells”.

6. Закріплення знань.

Робота в зошиті

Завдання 2.

– Позначте об’єкти вікна браузера відповідними цифрами.

1 – поле адреси;

2 – смуга прокручування;

3 – кнопки переходу;

4 – меню закладок.

 Веб сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки

7. Підсумок уроку. Рефлексія.

Учитель роздає учням маленькі аркуші паперу.

“Есе” (вільне письмо)

– Коротко запишіть усе нове, що ви почули і запам’ятали на уроці. Учні кріплять свої аркуші на дошку, зачитують написане.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки - Плани-конспекти уроків по інформатиці


Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки