Урок 15
Тема. Відрізки, Ламані та їх довжини
Мета. Поглиблювати уміння та навички учнів виконувати такі вправи:
– провести пряму, промінь, відрізок, ламану;
– позначити точку на прямій, площині, відрізку, промені;
– визначати точки, що належать і не належать даній прямій, відрізку, променю;
– позначати точки на прямій між двома іншими;
– будувати та вимірювати відрізки;
Розвивати уяву, виховувати в учнів інтерес до математики, любов до знань.
Обладнання: кодоскоп, таблиці.
Хід уроку
І.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
На дошці двоє учнів розв’язують задачі (умови задач записані на картках).
Картка № 1. Накреслити довільний відрізок АВ. Позначити на ньому точку С так, щоб АС = 3 ВС. У скільки разів довжина відрізка АВ більша за СВ?
Картка № 2. Накреслити ламану АВСD таку, що АВ = 14 мм, ВС = 25 мм, СD = 37мм. Знайдіть довжину цієї ламаної. (Учні працюють на відкидних дошках).
Учитель аналізує результати математичного диктанту, називає кращі роботи учнів.
ІІІ. Розв’язування тренувальних вправ:
№ 279- 281 – усно;
№ 298 – 300 – колективно;
№ 302 – самостійно.
ІV. Практична робота (робота в групах або в парах) № 308 (а, б);
№ 313 – на повторення.
І – 27 кн
ІІ – ? yа 9 більше, ніж
ІІІ – ? на 5 менше
V. Підсумок уроку.
VІ. Домашнє завдання:
§6. № 301, 303, 306, 312, 314 (додаткове).
Відрізки, ламані та їх довжини - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
Перетворення подібності та його властивості Урок 50 Тема. Перетворення подібності та його властивості Мета уроку: формування знань учнів про подібність просторових фігур, вивчення властивостей перетворення подібності та застосування їх до...
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі нумерації Мета: формувати уявлення про багатоцифрові числа. Дидактичні задачі. Актуалізувати знання послідовності чисел в натуральному ряді в заданих межах; способу порівняння чисел на підставі їх прямування...
РІЗНИЦЯ КВАДРАТІВ Цілі: – навчальна: сформувати стійкі вміння і навички застосовувати формулу різниці квадратів до розв’язування задач; – розвивальна: формувати вміння використовувати необхідну інформацію для розв’язування задач;...
МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВОГО ЧИСЛА НА ОДНОЦИФРОВЕ У ВИПАДКУ, КОЛИ В СЕРЕДИНІ ПЕРШОГО МНОЖНИКА Є НУЛІ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ДВОМА БУКВЕНИМИ ДАНИМИ Мета: ознайомити учнів з письмовим множенням у випадку, коли в середині першого множника є нулі; формувати вміння розв’язувати задачі; вдосконалювати навички усних та письмових обчислень;...
Властивість медіани, бісектриси й висоти рівнобедреного трикутника Урок № 25 Тема. Властивість медіани, бісектриси й висоти рівнобедреного трикутника Мета: домогтися свідомого сприйняття учнями змісту теореми про властивість медіани, бісектриси й висоти рівнобедреного...
Віднімання десяткових дробів. Розв’язування задач Урок № 19 Тема. Віднімання десяткових дробів. Розв’язування задач Мета уроку. Вироблення навиків розв’язування задач та віднімання десяткових дробів, розвиток логічного мислення. Тип уроку. Комбінований....
Основна властивість дробу. Зведення дробів до нового знаменника Урок № 4 Тема. Основна властивість дробу. Зведення дробів до нового знаменника Мета: домогтися засвоєння учнями змісту основної властивості раціонального дробу (у двох варіантах) та...
Розв’язування задач на визначення тривалості події, її закінчення та початку (№№ 455-462) Тема. Розв’язування задач на визначення тривалості події, її закінчення та початку (№№ 455-462). Мета. Вчити учнів розв’язувати задачі на визначення тривалості події, її закінчення та...
Числові і буквені вирази. Формули УРОК 25 Тема. Числові і буквені вирази. Формули Мета: сформувати уявлення учнів про формули як ключ до розв’язання цілого класу задач; продовжувати формування вмінь учнів...
Пряма призма. Площа поверхні та об’єм призми УРОК № 54 Тема. Пряма призма. Площа поверхні та об’єм призми Мета уроку: повторити, привести в систему й розширити відомості про многогранники, пряму призму, площу...
Існування площини, паралельної даній площині Урок 17 Тема. Існування площини, паралельної даній площині Мета уроку: вивчення теореми про існування єдино! площини, яка паралельна даній площині і проходить через дану точку,...
НУМЕРАЦІЯ ШЕСТИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. ЧИТАННЯ І ЗАПИС, ВИЗНАЧЕННЯ ЧИСЛА ТИСЯЧ У ЧИСЛІ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ТРИ ДІЇ Мета: удосконалювати вміння учнів лічити сотнями тисяч, читати, записувати і розкладати на розрядні доданки шестицифрові числа, визначати число тисяч у числі, порівнювати багатоцифрові числа; вчити...
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника Урок № 44 Тема. Поняття площі многокутника. Площа прямокутника Мета: сформувати в учнів уявлення про площу многокутника, одиницю вимірювання площ, властивості (аксіоми) площ, рівновеликі фігури,...
Розкладання багаточленів на множники винесенням спільного множника за дужки Урок № 38 Тема. Розкладання багаточленів на множники винесенням спільного множника за дужки Мета: відпрацювати навички розкладання багаточленів на множники винесенням спільного множника за дужки;...
МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ. РІВНЯННЯ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З МНОЖЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ; УЧИТИ СКЛАДАТИ І РОЗВ’ЯЗУВАТИ РІВНЯННЯ ТА ЗНАХОДИТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ I. Перевірка домашнього завдання Скласти обернену...
Кути трикутника і чотирикутника Урок № 50 Тема: Кути трикутника і чотирикутника Мета. Познайомити учнів з видами кутів і трикутників в залежності від кутів, які входять до кута. Навчити...
Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення й ділення. Задачі на дві дії УРОК 1 Тема. Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення й ділення. Задачі на дві дії Мета: узагальнити знання з нумерації чисел у межах 1 000; провести...
Середня лінія трапеції Урок № 18 Тема. Середня лінія трапеції Мета: сформувати в учнів поняття середньої лінії трапеції; працювати над засвоєнням змісту властивості середньої лінії трапеції, а також...
Вертикальні кути. Кут між прямими Урок № 11 Тема. Вертикальні кути. Кут між прямими Мета: домогтися засвоєння учнями означення вертикальних кутів, формулювання і доведення теореми про властивість вертикальних кутів; означення...
Десяткова система числення УРОК 29 Тема. Десяткова система числення Мета: узагальнити знання учнів про десяткову систему числення; формувати вміння розв’язувати задачі, обернені до задач на знаходження суми двох...
Шкали. Координатний промінь УРОК 13 Тема. Шкали. Координатний промінь Мета: сформувати в учнів поняття про шкали і координатний промінь як окремий випадок нескінченної шкали; роз’яснити зміст і навчити...
Степінь з натуральним показником та властивості степеня з натуральним показником Урок № 25 Тема. Степінь з натуральним показником та властивості Степеня з натуральним показником Мета: повторити, систематизувати та узагальнити знання учнів про означення та властивості...
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника Урок № 54 Тема. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника Мета: домогтися засвоєння учнями змісту означень синуса, косинуса, тангенса і котангенса гострого кута...
ДОДАВАННЯ МІШАНИХ ЧИСЕЛ Цілі: – навчальна: домогтися засвоєння правил додавання мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники; сформувати вміння виконувати додавання мішаних чисел; – розвивальна: формувати вміння...
Контрольна робота № 8 УРОК 98 Тема. Контрольна робота № 8 Мета: перевірити рівень знань учнів. ХІД УРОКУ Варіант I 1. Ширина ділянки прямокутної форми 30 м, а довжина...
Підсумковий урок з алгебри за 7 клас Урок № 86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас Мета: перевірити засвоєння передбачених програмою знань і вмінь учнів, набутих під час вивчення алгебри...
Множення і ділення натуральних чисел УРОК 53 Тема. Множення і ділення натуральних чисел Мета: підготовка до тематичної контрольної роботи. Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. Обладнання: таблиці...
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. МНОЖЕННЯ ЧИСЕЛ, ЯКІ ЗАКІНЧУЮТЬСЯ НУЛЯМИ Мета: ознайомити учнів з прийомом письмового множення круглих чисел; почати роботу з ознайомлення учнів із задачами на спільну роботу; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі;...
ЗВ’ЯЗОК ДІЙ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ. ПЕРЕВІРКА ДОДАВАННЯ ВІДНІМАННЯМ Мета: ознайомити учнів з використанням зв’язку між діями додавання і віднімання для перевірки додавання; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі на дві дії; розвивати логічне...
ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: навчати прийомів порозрядного віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток; формувати вміння розв’язувати задачі на три дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати...
ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО МНОЖНИКА. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ Мета: ознайомити учнів з правилом знаходження невідомого множника; закріпити знання табличних випадків ділення на 4; навчати застосовувати їх під час розв’язання прикладів і задач; удосконалювати...
Перетворення подібності та його властивості. Гомотетія УРОК № 38 Тема. Перетворення подібності та його властивості. Гомотетія Мета уроку: формування понять перетворення подібності й гомотетії; вивчення властивостей перетворення подібності; формування вмінь застосовувати...
Розв’язування лінійних рівнянь з однією змінною Урок № 99 Тема. Розв’язування лінійних рівнянь з однією змінною Мета: закріпити знання учнів про властивості рівносильності рівнянь та способи їх застосування для розв’язування лінійних...
Логарифм числа. Основна логарифмічна тотожність Тема. Логарифм числа. Основна логарифмічна тотожність Мета уроку. Формування поняття логарифма числа. Познайомити учнів з основною логарифмічною тотожністю. І. Аналіз контрольної роботи II. Сприймання і...
Розв’язування задач і вправ Урок № 30 Тема. Розв’язування задач і вправ Мета. Продовжувати формувати навички розв’язування задач і вправ на використання правил множення десяткових дробів. Хід уроку І....