Вийшли дітоньки на луг

Урок 30

Вийшли дітоньки на луг

Мета уроку: знайомити учнів з музично-ігровим матеріалом весінньо-літнього циклу, творами українських композиторів. Розвивати музичний слух, співацькі навички, вміння ритмічно рухатися під музику. Спонукати учнів до самостійних розповідей про музику. На прикладі музичних народних ігор виховувати кращі риси характеру людини, добре й уважне ставлення до друзів.

Очікувані результати: учні пояснюють життєвий зміст музичних творів, висловлюють свої враження від музики про літо, визначають її особливості,

виразно співають, ритмічно рухаються під музику, беруть участь у народних музичних іграх.

Обладнання:

Тип уроку: комбінований; поглиблення теми, засвоєння нових знань.

Домінанти уроку:

– музика навколо нас;

– літні образи в музиці.

1. Організаційний етап

1.1. Вхід до класу під музику.

1.2. Перевірка присутності учнів:

Кількість за списком _____,

Кількість присутніх на уроці _____,

Відсутніх _____.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.

2. Орієнтовний план уроку

2.1. Вхід до класу під звучання

пісні “Ромен-цвіт” Л. Дичко у виконанні дитячого ходу.

2.2. Музичне привітання.

2.3. Розспівування. Поспівка “Зробим коло” (муз. В. Верховинця).

2.4. Виконання в русі вивчених веснянок.

2.5. Бесіда з учнями за темою уроку.

2.6. Розучування пісні “Ромен-цвіт” (муз. Л. Дичко) або “Літній піснеграй” М. Рожка.

2.7. Ознайомлення з піснею-грою “Подоляночка”; проведення гри.

2.8. Слухання п’єси В. Косенка “За метеликом”.

2.9. Узагальнення матеріалу уроку.

2.10. Вихід із класу під звучання пісні “Літній піснеграй” М. Рожка (або на розсуд учителя).

Порада вчителю.

Доречно провести цей урок на свіжому повітрі – на шкільному подвір’ї, у парку або на лузі.

3. Актуалізація опорних знань

3.1. Музичне привітання.

3.2. Розспівування.

3.3. Виконання в русі вивчених пісень, народних музичних ігор.

4. Мотивація навчальної діяльності

4.1. Повідомлення теми уроку.

4.2. Мотиваційна бесіда.

Улітку діти полюбляють гратися на вулиці з друзями. Народні музичні ігри, з якими вони познайомляться на уроках, збагатять їх ігровий досвід, а музика про літо подарує радісний настрій, нагадає про веселі літні канікули.

5. Етап засвоєння нових знань

5.1. Бесіда з учнями за темою уроку.

5.2. Розучування пісні “Ромен-цвіт” (муз. Л. Дичко) або “Літній піснеграй” (муз. М. Рожко).

5.3. Ознайомлення з піснею-грою “Подоляночка”. Проведення гри.

5.4. Слухання п’єси В. Косенка “За метеликом”.

Визначення особливостей музики.

6. Узагальнення та закріплення знань

– Який настрій подарувала учням музика, що звучала на уроці? Чим вона їм сподобалася?

– За бажанням – завдання в “Робочому зошиті з музичного мистецтва”.

7. Підбиття підсумків уроку

Яскрава й сонячна музика про літо подарувала нам радісний настрій. Народні музичні ігри вчать дружно гратися, добре й уважно ставитися один до одного в грі та в житті.

8. Домашнє завдання

Слухати музику.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)


Вийшли дітоньки на луг - Плани-конспекти уроків по музиці


Вийшли дітоньки на луг