Хелловін

ТЕМА: ЖИТТЯ СУСПІЛЬСТВА

UNIT 5. WHAT’S THE NEWS

УРОК 59 (9-10)

Підтема: Хелловін.

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.

Формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.

Практикувати учнів у письмі.

Продовжувати ознайомлювати учнів зі святом Хелловін.

Виховувати інтерес і повагу до народних традицій.

Обладнання: Підручник, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т:

Good morning, pupils! Today we’ll continue to speak about Halloween. Now you will listen to a song. We’ll also read and discuss the article about Halloween.

Warming up

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Впр. 4 (с. 81).

Учні прослуховують пісню “Halloween” в аудіо-запису або у виконанні вчителя і протягом кількох хвилин заучують її. Потім учитель пропонує провести конкурс на найкраще виконання пісні.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on Homework

1. Перевірка домашнього завдання.

Впр. 3 (с. 81).

Учні працюють у режимі Class  Хелловін Р. Учитель оцінює

як відповідь учня, якого викликав до дошки, так і запитання інших до нього.

Speaking

2. Тренування учнів у мовленні.

1) РЗ, впр. 1 (с. 58).

Учні виконують вправу, вписують у пропуски потрібні слова. Учитель просить одного з них прочитати текст.

2) РЗ, впр. 1 (с. 58).

Непідготовлені висловлювання про свято з опорою на вправу. Учитель оцінює відповіді двох-трьох учнів.

Playtime

3. Час для гри.

1) РЗ, впр. 2 (с. 58).

Змагання учнів: хто швидше знайде слова. Додаткове завдання – придумати речення зі словами, поданими у вправі.

2) Написання “страшної історії”.

Т: Make a Halloween story. Here is the beginning for your story.

Учні записують під диктовку початок історії: “Late one afternoon Tom, Alex and Liz were going to a Halloween party. Suddenly…”

Учитель називає час (8-10 хв.), за який потрібно написати історію, потім просить одного-двох учнів прочитати свої твори.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework

1. Домашнє завдання.

1) РЗ, впр. 4 (с. 59), письмово.

2) РЗ, впр. 3 (с. 59), за бажанням.

Summarizing

2. Підведення підсумків уроку.

Т: We are finishing our lesson. At home you will write about the Halloween costume you’d like to wear on this holiday. I also want you to make a pumpkin finger puppet. Last time I told you the story “In a Dark, Dark Room”. Now I’d like to listen to your telling the same story. It is easy. Let us recall some words:

In a dark, dark wood there was a… house.

And in that… room (chest, shelf, box, ghost).

Кілька учнів розповідають продовження історії.




Хелловін