Єгипетська піраміда

Мета. Дати учням поняття про цінність співпраці, умови, які необхідні для успішної співпраці; розвивати вміння приймати узгодженні рішення, ділитися; виховувати бажання бути чуйними та уважними до своїх товаришів.

Обладнання. Картки для групової та парної роботи, ілюстрації з теми.

Зміст уроку

I. Організація класу.

II. Аналіз контрольної роботи.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Створення проблемної ситуації.

– Що може створити одна людина?

Чи може одна людина створити, наприклад, книжку, а піраміду? Чому?

2.

Оголошення теми і мети уроку.

– Сьогодні ми поговоримо про умови, які необхідні для успішної співпраці.

3. Робота з pdf-файлом.

4. Робота з підручником (с. 51).

– Завдяки чому стародавнім єгиптянам вдалося побудувати піраміди?

– Про які приклади успішної співпраці ви довідались?

– Що об’єднує людей, які спільно працюють?

5. Фізкультхвилинка.

IV. Закріплення вивченого.

1. Робота з прислів’ями. Гра “Прошу слова”.

Конкурс на найкраще тлумачення прислів’я

(с. 54).

2. Робота в групах.

Наведіть приклади успішної спільної роботи мешканців нашого міста (села).

3. Робота в зошиті.

4. Читання притчі “Слон у темній кімнаті” (с. 53-54).

– Кого раджа подарував падишаху?

– Чому кожен з радників описував слона по-різному?

– Коли радники зрозуміли, що кожен з них мав рацію?

5. Гра “Склади розповідь”.

– Складіть спільну розповідь. Кожен з учнів по черзі має назвати лише одне речення. В історії має бути зачин, основна частина і кінцівка.

V. Підсумок уроку.

– Що об’єднує людей, які працюють разом?

– Що позитивно впливає на успішну роботу групи людей?

VI. Домашнє завдання.

– Складіть правила успішної роботи в колективі.




Єгипетська піраміда