Задачі на час

УРОК 126-127

Тема. Задачі на час

Мета: формувати в учнів уміння розв’язувати задачі на час, на знаходження середнього арифметичного та задачі, які містять знаходження дробу від числа; вдосконалювати навички усної лічби.

Обладнання: картки для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

– Вправа № 1029.

– Порівняти: 5 год. і 50 хв.; 5/8 доби і 20 год.; 2/5 хв. і 30 с.

– Урок почався о 10 год. 25 хв. і тривав 40 хв. О котрій годині закінчиться урок?

– Сонце зайшло о 10 год. 21 хв. вечора,

а зайшло о 6 год. ранку. Яка тривалість ночі?

2. Індивідуальна робота за карткою

 Задачі на час

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення нового матеріалу на основі задачі

Учні виїхали на екскурсію 26 травня о 7 год. ранку, а повернулись 31 травня о 9 год. вечора. Скільки часу вони пробули на екскурсії?

30 діб 21 год. – 25 діб 7 год. = 5 діб 14 год.

2. Задача № 1031 (розв’язати колективно із записом на дошці)

3. Коментоване розв’язання задачі № 1032

4. Фізкультхвилинка

III.

Розвиток математичних умінь учнів

1. Розв’язання “ланцюжком” задачі № 1034 (по діях)

2. Задача № 1035 (порівняти її із задачею №.1025)

3. Колективне розв’язання задачі № 1036

На уроці № 127 вчитель відпрацьовує навички розв’язання задач на час за власним матеріалом.

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 1028, 1029, 1039.




Задачі на час