ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНИЙ ПОДІЛ

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ІЗ ЗАДАЧАМИ НА ПРОПОРЦІЙНИЙ ПОДІЛ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ МНОЖИТИ БАГАТО – ЦИФРОВІ ЧИСЛА НА РОЗРЯДНІ; ПОВТОРИТИ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНО – ТА ДВОЦИФРОВІ

І. Перевірка домашнього завдання

Задача 829 – змінити запитання так, щоб останньою дією було віднімання. Пояснити вибірково обчислення виразів вправи 830.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

Усні обчислення за вправами 831, 832.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти будуть розв’язувати задачі нового типу, множити багатоцифрові числа на розрядні, ділити трицифрові числа на одно – і двоцифрові.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Задача 833. Записати коротко у вигляді таблиці. Проаналізувати аналогічно до задачі 827. Розв’язання записати самостійно.

2. Задача 834. Запитання розкласти на два. (Скільки грошей заробив перший столяр? Скільки грошей заробив другий столяр?)

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Задача 835. Скласти і розв’язати під керівництвом учителя.

2. Задача 836. Розв’язати самостійно, перевіряючи, пояснити ділення трицифрового числа на одноцифрове, на двоцифрове.

3. Додаткові диференційовані завдання.

1) Обчислити: 1237 • 60 – 458 • 80; (6438 – 2979) • 40.

2) 3адача. За книжку заплатили 24 грн і ще 1/3 її вартості. Скільки коштувала книжка?

VI. Підсумок уроку

Ознайомилися з розв’язуванням задач нового типу. Що найбільше сподобалося на уроці, а що – ні? У чому відчувалися труднощі?


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...


ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНИЙ ПОДІЛ