ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСУ ЗА ВІДСТАННЮ І ШВИДКІСТЮ. ДІЇ ЗІ СКЛАДЕНИМИ ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ЗІ ЗНАХОДЖЕННЯМ ЧАСУ ЗА ВІДОМИМИ ШВИДКІСТЮ І ВІДСТАННЮ; ЗАКРІПИТИ ВМІННЯ ВИКОНУВАТИ ДІЇ ЗІ СКЛАДЕНИМИ ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ

I. Перевірка домашнього завдання

Записати вираз до задачі 509. Значення виразів вправи 508 звірити з раніше записаними вчителем на дошці.

II. Активізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

Як знайти швидкість, якщо відомі відстань і час? Як знайти відстань за швидкістю і часом? Скласти і розв’язати дві задачі за таблицею.

cellspacing="0" cellpadding="0">

Швидкість

Час

Відстань

24 км/год

5 год

?

?

5 год

180 км

2. Усні обчислення.

1) Обчислити “кругові вирази”.

36 : 9

25 • 3

48 + 52

72 : 9

4 • 12

8 + 28

75 – 3

100 : 4

2) Назвати всі двоцифрові числа, які менші за 90 і діляться на 9.

3) Задача. З одного пункту в одному напрямку одночасно виїхали велосипедист і мотоцикліст. Велосипедист їхав зі швидкістю 15 км/год, а мотоцикліст – 40 км/год. Яка відстань буде між ними через 2 год? (Розв’язати двома способами).

III. Повідомлення

теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці учні ознайомляться зі знаходженням часу руху за відомими відстанню і швидкістю.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Самостійно прочитати задачу 510 та її розв’язання. Пояснити, чому задачу треба було розв’язати діленням. (Як автобус проїде 60 км, то мине 1 год. Годин їхатиме стільки, скільки разів по 60 км вміщується в 120 км).

2. Прочитати правило на знаходження часу, використати його під час виконання вправи 511 (усно).

3. Задачу 512 розв’язати під керівництвом учителя.

V. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1. Задача 514 – самостійно.

2. Задача 513. Розглянути два можливі випадки під керівництвом учителя і зобразити схематично: 1 – об’єкти рухаються назустріч один одному; 2 – у протилежних напрямках.

3. Вправа 516. Два вирази обчислити під керівництвом учителя, решту – самостійно, диференційовано.

4. Вправу 517 розв’язують сильніші учні, а решта під керівництвом учителя – вправу 515.

5. Додаткові диференційовані завдання.

Задача 1. За 4 дні караван пройшов 360 км. За скільки днів він пройде 270 км, якщо рухатиметься з такою самою швидкістю?

Задача 2. За 4 год моторний човен проплив 72 км. Назад цю відстань він проплив за 6 год. На скільки швидкість човна назад була менша?

VI. Підсумок уроку

Ознайомилися зі знаходженням часу руху за відомими швидкістю і відстанню. Як знайти час руху? Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСУ ЗА ВІДСТАННЮ І ШВИДКІСТЮ. ДІЇ ЗІ СКЛАДЕНИМИ ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ - Плани-конспекти уроків по математиці


ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСУ ЗА ВІДСТАННЮ І ШВИДКІСТЮ. ДІЇ ЗІ СКЛАДЕНИМИ ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ