УРОК 81
Тема. Задачі на знаходження дробу від числа
Мета: пояснити учням розв’язання задач на знаходження дробу від числа; повторити ділення іменованих чисел; вдосконалювати вміння й навички учнів у розв’язанні прикладів і задач.
Обладнання: картки для усної лічби, картки для індивідуальної роботи.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
Усні обчислення
1. Гра “Забий гол”
2. Прочитати дроби. Пояснити, як вони утворились.
1/7, 2/5, 3/4, 3/7, 4/5.
3. Знайти 1/4 від 400,
4. Робота за картками
Картка 1
1) Першого дня в магазині продали 320 кг пшона, другого – у 2 рази більше. Скільки кілограмів пшона продали у магазині за 2 дні?
2) Знайти 1/3 від 1 хв., 1/4 від 1 км, 1/2 від 1 дм.
Картка 2
1) Два автобуси їхали один до одного назустріч 2 години і подолали відстань 300 км. З якою швидкістю їхав другий автобус, якщо перший йшов зі швидкістю 75 км/год.?
2) Знайти 1/6 від 72 060.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча робота за вправами № 666, 667
2. Пояснення матеріалу за вправою № 668
3. Фізкультхвилинка
III. Закріплення вивченого матеріалу
1. Коментоване розв’язання прикладу № 669
2. Самостійна робота (№ 670)
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
№ 671, 672.
Задачі на знаходження дробу від числа - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
Геометричні тіла та їх назви УРОК 49 Тема. Геометричні тіла та їх назви Мета: ознайомити з назвами геометричних тіл; проаналізувати значення виразів, складених за даною умовою задачі; розвивати логічне мислення....
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ, ЯКІ ЗАКІНЧУЮТЬСЯ НУЛЯМИ МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ЗНАХОДИТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ, ЩО МІСТЯТЬ МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ I. Аналіз контрольної роботи Загальна характеристика результатів контрольної роботи,...
Натуральний ряд чисел. Будова натурального ряду чисел у десятковій системі числення. Порівняння чисел УРОК 129 Тема. Натуральний ряд чисел. Будова натурального ряду чисел у десятковій системі числення. Порівняння чисел Мета: узагальнити знання учнів про будову натурального ряду чисел;...
Множення одноцифрових чисел на багатоцифрові. Множення чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу УРОКИ 54-55 Тема. Множення одноцифрових чисел на багатоцифрові. Множення чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу Мета: показати можливі форми запису під час множення...
Звичайні дроби й дії з ними УРОК 78 Тема. Звичайні дроби й дії з ними Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи. Тип уроку: узагальнення і корекція знань, умінь і...
ДІАГРАМИ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УЧИТИ ЧИТАТИ ТА БУДУВАТИ ДІАГРАМИ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ I. Перевірка домашнього завдання Фронтально перевірити способи розв’язання задачі 481. Вибірково пояснити обчислення...
УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 134. УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Мета: повторити усне додавання і віднімання...
ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 5. ЗАСТОСУВАННЯ ТАБЛИЦІ ДЛЯ ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ І РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 87. ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 5. ЗАСТОСУВАННЯ ТАБЛИЦІ ДЛЯ ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ І РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: ознайомити учнів з...
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена Урок № 26 Тема. Одночлен. Стандартний вигляд одночлена Мета: домогтися свідомого розуміння змісту основних понять уроку (одночлен; одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт одночлена стандартного вигляду; степінь...
ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ГОДИННИКОМ. ТАБЕЛЬ-КАЛЕНДАР. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: закріпити вміння визначати час за годинником; формувати навички обчислень з використанням таблиць множення і ділення; розвивати пізнавальну активність, логічне мислення; виховувати бережливість. Хід уроку...
ЗАКРІПЛЕННЯ ОБЧИСЛЕНЬ ВИДУ 40 УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Урок 42. ЗАКРІПЛЕННЯ ОБЧИСЛЕНЬ ВИДУ 40 – 8. ПОРІВНЯННЯ ВИРАЗУ І ЧИСЛА. СКЛАДАННЯ...
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 39. ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ Мета; узагальнити...
Дія віднімання. Правило віднімання суми від числа УРОК 36 Тема. Дія віднімання. Правило віднімання суми від числа Мета: вправляти учнів у виконанні обчислень на табличне та поза – табличне віднімання; узагальнити знання...
Розміщення прямої і площини в просторі. Ознака паралельності прямої і площини Урок 13 Тема. Розміщення прямої і площини в просторі. Ознака паралельності прямої і площини Мета уроку: формування знань учнів про взаємне розміщення прямої і площини...
ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. ЗАДАЧІ НА РІЗНИЦЕВЕ ПОРІВНЯННЯ Мета: ознайомити учнів з письмовим діленням на двоцифрове число; вчити розв’язувати задачі на різницеве порівняння; розвивати мислення, математичну пильність; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ...
Окремі випадки множення Урок № 28 Тема. Окремі випадки множення Мета: Продовжувати формувати навички множення десяткових дробів на 10, 100 і 1000 та 0,1, 0,01, 0,001 і т....
Поняття про рух, рівність фігур у просторі Урок 48 Тема. Поняття про рух, рівність фігур у просторі Мета уроку: формування понять: рух, рівні фігури. Доведення нової властивості руху: площина під час руху...
Перевірка віднімання додаванням. Складені задачі, розв’язання яких опирається на правило знаходження невідомого доданка (№№ 397-404) Тема. Перевірка віднімання додаванням. Складені задачі, розв’язання яких опирається на правило знаходження невідомого доданка (№№ 397 -404). Мета. Узагальнити уявлення учнів про зв’язок дій віднімання...
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу, степеня Урок № 40 Тема. Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу, степеня Мета: закріпити знання змісту властивостей арифметичного квадратного кореня з добутку, частки та степеня; відпрацювати...
Правило знаходження шляху: часу руху Мета: формувати уявлення про трійки взаємопов’язаних величин, що описують процес руху тіла. Дидактичні задачі. Вдосконалювати навички усних обчислень. Актуалізувати знання груп взаємопов’язаних величин; уміння складати...
ЧИТАННЯ І ЗАПИСУВАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 200 000. УТВОРЕННЯ ЧИСЛА 200 000. ЛІЧБА СОТНЯМИ ТИСЯЧ ДО 10 СОТЕНЬ ТИСЯЧ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З УТВОРЕННЯМ ЧИСЛА 200 000, УЧИТИ НАЗИВАТИ ЧИСЛА ШОСТОГО РОЗРЯДУ; ОЗНАЙОМИТИ З НОВОЮ ЛІЧИЛЬНОЮ ОДИНИЦЕЮ – МІЛЬЙОНОМ; ФОРМУВАТИ НАВИЧКИ УСНИХ ОБЧИСЛЕНЬ,...
ЧИТАННЯ ТА ЗАПИС ШЕСТИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ, ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ ДЕСЯТКІВ, СОТЕНЬ, ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ У ЧИСЛІ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЧЕТВЕРТЕ ПРОПОРЦІЙНЕ СПОСОБОМ ВІДНОШЕНЬ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УЗАГАЛЬНИТИ ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ ДЕСЯТКІВ, СОТЕНЬ, ТИСЯЧ, ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ У ЧИСЛІ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЧЕТВЕРТЕ ПРОПОРЦІЙНЕ СПОСОБОМ ВІДНОШЕНЬ I....
Основі поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії УРОК 1 Тема. Основі поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії Мета уроку: узагальнення відомостей про просторові фігури. Вивчення аксіом стереометрії. Обладнання: стереометричний набір, моделі многогранників, схема “Аксіоми...
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИНИ. УТВОРЕННЯ ОДИНИЦЬ ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИНИ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧЕТВЕРТОГО ПРОПОРЦІЙНОГО Мета: проаналізувати результати контрольної роботи, виявити типові помилки, організувати роботу над помилками; систематизувати знання учнів про основні одиниці вимірювання довжини; формувати обчислювальні й графічні навички,...
ДІЯ ВІДНІМАННЯ. ПРАВИЛО ВІДНІМАННЯ СУМИ ВІД ЧИСЛА. ТАБЛИЧНЕ Й ПОЗАТАБЛИЧНЕ, УСНЕ І ПИСЬМОВЕ ВІДНІМАННЯ. ЗАДАЧІ, ЯКІ РОЗВ’ЯЗУЮТЬСЯ ВІДНІМАННЯМ Мета: узагальнити уявлення учнів про дію віднімання; закріпити вміння розв’язувати задачі на віднімання; повторити прийоми письмового віднімання трицифрових чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета....
Функція y=ax2+bx+c, її властивості та графік УРОК № 23 Тема. Функція , її властивості та графік Мета уроку: закріпити знання учнів про означення, вид графіка та алгоритм побудови графіка квадратичної функції....
Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа УРОК 96 Тема. Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа Мета: опрацювати випадки письмового ділення багатоцифрових чисел на розрядні, коли в частці є нуль; удосконалювати вміння...
Дія ділення. Ділення на одноцифрове число. Властивості частки (№№ 634-644) Тема. Дія ділення. Ділення на одноцифрове число. Властивості частки (№№ 634-644). Мета. Дати учням поняття про дію ділення як дію, обернену до множення; повторити назви...
ПОВТОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ НА 7. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА СПОСІБ ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ Мета: закріпити навички табличного множення і ділення чисел на 7; формувати вміння використовувати вивчений матеріал під час розв’язування задач і прикладів; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння...
ПОРІВНЯННЯ ПРЕДМЕТІВ ЗА РІЗНИМИ ОЗНАКАМИ. “СУСІДИ” ЧИСЛА. ФОРМУЛЮВАННЯ СУДЖЕНЬ “ЯКЩО…, ТО…”. ЗАПИСУВАННЯ НЕРІВНОСТЕЙ ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 16. ПОРІВНЯННЯ ПРЕДМЕТІВ ЗА РІЗНИМИ ОЗНАКАМИ. “СУСІДИ” ЧИСЛА. ФОРМУЛЮВАННЯ СУДЖЕНЬ “ЯКЩО…,...
МНОЖЕННЯ СКЛАДЕНИХ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО, ПОРІВНЯННЯ ЗАДАЧ НА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З МНОЖЕННЯМ СКЛАДЕНИХ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ I. Перевірка домашнього завдання...
УТВОРЕННЯ ЧОТИРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З РОЗРЯДНИХ ЧИСЕЛ. КУТ Мета: вчити учнів читати і записувати чотирицифрові числа, представляти їх у вигляді суми розрядних доданків і навпаки, визначати, скільки всього в чотирицифрових числах тисяч, сотень,...
Степінь з натуральним показником. Одночлени Урок № 29 Тема. Степінь з натуральним показником. Одночлени Мета: узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів, набуті в ході вивчення названої теми, підготовити учнів...
ЗАСТОСУВАННЯ РІЗНИХ СПОСОБІВ РОЗКЛАДАННЯ МНОГОЧЛЕНІВ НА МНОЖНИКИ Цілі: – навчальна: удосконалити вміння розкладати многочлени на множники, використовуючи різні способи; ознайомити учнів з основними видами задач, для розв’язування яких доцільно розкладати многочлени на...
Розв’язування показникових рівнянь, систем і нерівностей УРОК 51 Тема. Розв’язування показникових рівнянь, систем і нерівностей Мета уроку. Формування умінь розв’язувати показникові рівняння, системи і нерівності. І. Перевірка домашнього завдання 1. Три...