Задачі з буквеними даними

 Задачі з буквеними даними

Мета: формувати поняття про задачі з буквеними даними; формувати навички письмового ділення на двоцифрове число.

Тип уроку: засвоєння нового матеріалу

Дидактичні задачі. Вдосконалювати навички усних обчислень (№1; РЗ ч. 1 с. 32, №1). Актуалізувати уміння знаходити значення виразу зі змінною ( №1). Формувати уміння добирати вираз до задачі, що містить буквені дані; обчислювати значення виразу при заданому значенні змінної ( №2); складати виразів за текстами задач, що містять буквені дані, обчислювати значення виразів

при заданому значенні букви ( №3). Формувати навички письмового ділення на двоцифрове число; уміння перевіряти правильність виконання дії ділення ( №4; РЗ ч. 1 с. 32, №2). Вдосконалювати уміння розв’язувати рівняння, в яких один з компонентів або права частина подана числовим виразом ( №5); знаходити деякі розв’язки нерівності зі змінною ( №6); навички ділення з остачею з перевіркою (РЗ ч. 1 с. 32, №3,4).

Розвивальна задача: розвивати вміння працювати з даними ( №9); логічне мислення учнів (№5,8; РЗ ч. 1

с. 32, №5).

Очікувані результати:

Учень (учениця):

Розв’язує задачі з буквеними даними способом складання виразу

Застосовує алгоритм письмового множення на двоцифрове число;

Застосовує алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове;

Прогнозує кількість цифр у добутку, частці;

Перевіряє правильність виконання письмового множення і ділення




Задачі з буквеними даними