ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА
1. Психологія як наука
1.2. Основні напрями, структура і методи психології
Запитання. Завдання
1. З’ясуйте місце психології в системі наук.
2. У чому полягає відмінність між біхевіоризмом і гештальтпсихологією?
3. Які причини модернізації класичного фройдизму?4. Що є спільним у поглядах представників гуманістичної психології і діяльнісного підходу?
5. Поясніть причини процесів диференціації та інтеграції в психологічних науках.
6. Оскільки психіку безпосередньо спостерігати не можна, чи
7. У чому відмінність між спостереженням і експериментом?
8. Чому метод тестів не став основним у психологічних дослідженнях?
9. Обгрунтуйте необхідність кількісного оброблення експериментальних матеріалів.
10. Які галузі психологічної науки найбільше пов’язані з Вашою майбутньою професією?
Література
Анастази А. Психологическое тестирование: В 2-х т. – М., 1982.
Андреева Г. М. Социальная психология. – М.. 1997.
Готтсданкер Р. Основы психологического эксперимента. – М., 1982.
Загальна психологія/ О. Скрипченко, Л. Долинська,
Логвиненко А. Д. Измерения в психологии: математические основы. – М„ 1993.
Максименко С. Д. Проблема метода в возрастной и педагогической психологии// Вопросы психологии. – 1999. – № 4.
М’ясоїд П. А. Загальна психологія. – К., 1998.
Пиаже Ж. Психология, междисциплинарные связи и система наук// Международный психологический конгресс. – М., 1969.
Психологические методы. – Л., 1976.
Психологія/ За ред. Г. С. Костюка. – К., 1968.
Психологія/ За ред. Ю. Л. Трофімова. – К., 1999.
Татенко В. А. Психология в субъективном измерении. – К., 1996.