Застосування палетки для знаходження площі непрямокутних фігур

УРОК 62

Тема. Застосування палетки для знаходження площі непрямокутних фігур

Мета: пояснити будову палетки і правила користування нею; вправляти учнів у складанні та обчисленні виразів; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: палетка, геометричні фігури, картка з тестовим завданням.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Тестове опитування за темою “Площа фігур. Задачі на рух”

Тест

1) Якщо пішохід за 3 год. пройшов 12 км, то він рухався зі швидкістю:

А) 15 км/год.;

Б) 4 км/год.;

В)

9 км/год.;

Г) 36 км/год.

2) Якщо електропоїзд рухався зі швидкістю 85 км/год., то за 6 год. він проїхав:

А) 91 км;

Б) 510 км;

В) 14 км;

Г) 480 км.

3) Якщо автомобіль їхав зі швидкістю 65 км/год., то він подолав 195 км за:

А) 3 год.;

Б) 5 год.;

В) 4 год.;

Г) 2 год.

4) Довжина прямокутника 8 см, а ширина 4 см. Щоб знайти периметр прямокутника, треба:

А) 8 – 2 + 4;

Б) (8 + 4) – 2;

В) 8 + 4 + 4;

Г) 8 + 4 + 8.

5) Якщо довжина прямокутника 18 см, а ширина 6 см, то площа його дорівнює:

А) 108 см2;

Б) 54

см2;

В) 6 см2;

Г) 24 см2.

6) Якщо ширина городу 20 м, а довжина його на 5 м більша, то його площа дорівнює:

А) 25 м2;

Б) 45 м2;

В) 100 м2;

Г) 500 м2.

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя за вправою № 514

2. Фронтальна робота над завданням № 515

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Коментоване розв’язання задачі № 516

2. Самостійна робота

Записати вирази й обчислити їх значення (вправа № 517).

3. Фізкультхвилинка

4. Розв’язання задачі № 519 (учні з високим рівнем знань складають вираз для розв’язання задачі; учні з достатнім рівнем знань розв’язують задачу по діях; решта учнів – під керівництвом учителя)

5. Самостійне розв’язання прикладів № 518

6. З поданих дібрати вирази для задач № 520.

32 – (32 : 4); 32 – (32 – 4); (32 + 32 : 4) – 2; (32 + (32 – 4)) – 2.

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 521, 522.




Застосування палетки для знаходження площі непрямокутних фігур