Predmety


Захоплення моїх друзів

ТЕМА: ДОЗВІЛЛЯ

UNIT 7. HOBBIES AND PASTIMES

УРОК 83 (9-10)

Підтема: Захоплення моїх друзів.

Мета: Повторити лексичний матеріал теми.

Узагальнити й відпрацювати граматичний матеріал теми.

Тренувати учнів у діалогічному мовленні.

Закріпити вивчений граматичний матеріал на письмі.

Навчати граматично правильно будувати свої висловлювання.

Виховувати бажання з користю проводити вільний час.

Обладнання: Підручник, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т: I am glad to see you! Today you’ll practise speaking about your friends’ hobbies and pastimes. Let us do a crossword puzzle to review the names of some of the pastimes.

Warming up

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

РЗ, впр. 3 (с. 82). Розгадування кросворда.

Т: Do the crossword puzzle to find out which hobby Ann has. She’s fond of… Перемагає той учень, який першим розгадав кросворд і зміг назвати хобі Енн.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check 1. Перевірка домашнього завдання.

Т: Last time we acted out the play “А Gift for the Princess”. Your homework was connected with it. First Pd like to listen to your written accounts. Then we’ll enjoy your acting.

Впр. 3 (c. 112), РЗ, впр. 3 (c. 81).

Учитель пропонує двом-трьом учням (з тих, хто вже брав участь в інсценуванні) письмово виконати вправу на дошці. У цей час група (або групи) готуються до інсценування. Учні показують свої міні-вистави. Учитель оцінює роботу учнів.

Vocabulary Practice

2. Узагальнення лексичного матеріалу теми.

1) Впр. 1 (с. 114).

Робота в парах. Учні по черзі ставлять один одному запитання і відповідають на них.

2) Впр. 2 (с. 114).

Учні продовжують працювати в парах, готуючи відповіді на запитання Why do people collect things? з опорою на ключові слова. Учитель слухає варіанти відповідей.

Grammar Practice

3. Узагальнення граматичного матеріалу.

1) РЗ, впр. 1 (с. 81).

Учні реконструюють діалог і відтворюють його в парах.

2) РЗ, впр. 2 (с. 82).

Учні самостійно працюють у робочих зошитах, вибираючи потрібну форму дієслова. Потім обмінюються зошитами з сусідом по парті. Учитель пропонує одній парі прочитати діалог. Клас перевіряє правильність виконання вправи.

Speaking

4. Тренування учнів у діалогічному мовленні.

Учні працюють у парах, створюючи свій діалог за темою “Hobbies and Pastimes”.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework

1. Домашнє завдання.

1) РЗ, впр. 4 (с. 83), робота з текстом.

2) Підготувати усне повідомлення на одну з поданих тем.

My Hobby.

My Favourite Pastime.

My Friend’s Hobby.

Hobbies in Our Family.

Summarizing

2. Підведення підсумків уроку.

Т: We are finishing our topic “Hobbies and Pastimes”. Next time we’ll review everything we have learned. Your homework will be to make a report on one of the topics (На дошці 4 теми.) You will also do ex. 4 (p. 83). Let us look at it and complete the story about Ewa.

РЗ, впр. 4 (c. 83).

Учні усно виконують завдання вправи.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...