Життя людини

Мета. Формувати в дітей поняття про життя як найвищу цінність; розвивати розуміння кожною дитиною своєї оригінальності, індивідуальності; усвідомити вплив здорового способу життя на розвиток людини і її досягнень; виховувати вміння поважати людей і бережно ставитись до власного життя.

Обладнання. Ілюстративний матеріал і pdf-файл до теми.

Зміст уроку

I. Організація класу.

II. Перевірка домашнього завдання.

III. Актуалізація опорних знань.

1. Гра “Мікрофон”.

– Що для вас становить найбільшу цінність?

– Що

у світі неповторне, індивідуальне?

2. Гра “Хто більше?”.

– Доберіть прикметники до слова “життя”.

IV. Вивчення нового матеріалу.

1. Оголошення теми і мети уроку.

– Сьогодні ми з’ясуємо, в чому цінність людського життя та його неповторність.

2. Робота з підручником (с. 11).

– Прочитайте статтю.

– У чому полягає сенс життя?

– Поясніть, як ви розумієте слова Леонардо да Вінчі: “Пам’ятай, життя – це подарунок; і той, хто його не цінує, на цей подарунок

не заслуговує”.

3. Робота з pdf-файлом.

4. Робота з прислів’ями.

– З’єднайте частини прислів’їв і поясніть їхній зміст.

Життя прожити – ?

? а навчився.

У житті – ?

? всьому голова.

Було б здоров’я – ?

? як па довгій ниві.

Мудрим ніхто не вродився, ?

? не поле перейти.

Здоров’я – ?

? все інше наживеш

5. Фізкультхвилинка.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Читання казки “Перемога над драконом”.

– Хто загрожував життю пізнайків?

– Які способи боротьби з драконом пропонували пізнайки?

– Як зародилася дружба пізнайків з драконом?

2. Робота в зошиті.

3. Робота з віршем Дмитра Павличка “Мамине слово”.

– З чим порівнює поет народження дитини?

VI. Підсумок уроку.

– Послухайте вірш Лариси Шевчук.

Життя твоє – безцінний дар.

Не забувай про це ніколи.

Ти спиш під зорями стожар, чи з друзями ідеш до школи, живеш ти в місті чи в селі, подумай, як життя прожити?

Ти слід залишиш на землі – то треба гарний залишити.

– Які слова в цьому вірші найголовніші? Чому?

VII. Домашнє завдання (підручник с. 15).




Життя людини