ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА

Цілі:

– навчальна: удосконалити вміння виконувати вправи, у яких передбачено знаходження дробу від числа;

– розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, міркувати за аналогією;

– виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, творче ставлення до справи;

Тип уроку: удосконалення вмінь і навичок.

Обладнання та наочність:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання,

заданого за підручником

____________________________________________

____________________________________________

2. Завдання на встановлення відповідності

Установіть відповідність між початком речення (1-4) і його закінченням (А-Д).

Варіант 1

Варіант 2

1

2/3 від числа 24 дорівнює…

А

36

1

5/6 від числа 30 дорівнює…

А

26

2

4/5 від числа 45 дорівнює…

Б

12

2

3/4 від числа 48 дорівнює…

Б

18

3

4/7 від

числа 49 дорівнює…

В

24

3

2/5 від числа 65 дорівнює…

В

25

4

3/8 від числа 32 дорівнює…

Г

16

4

2/9 від числа 81 дорівнює…

Г

28

Д

28

Д

36

Відповіді

Варіант 1

1 – Г, 2 – А, 3 – Д, 4 – Б

Варіант 2

1 – В, 2 – Д, 3 – А, 4 – Б

III. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК

1. Робота за підручником (§ 25)

Письмово: № 986, 988, 990, 999.

2. Додаткові завдання

1) Площа квадрата дорівнює 36 см. Чому дорівнює площа 2/3 квадрата? 6/9 квадрата? Порівняйте результати і поясніть відповідь.

2) Тістечко коштує 4 грн 20 коп., а вартість порції морозива становить 6/7 вартості тістечка. Скільки потрібно грошей, щоб купити чотири тістечка і дві порції морозива?

3) Порівняйте: а) 6/7 від 42 і 8/9 від 27; б) 5/8 від 40 і 1/3 від 75; в) 4/5 від 35 і 3/5 від 45.

4) Михайлик побудував прямокутник і зафарбував синім кольором 1/2 частину цього прямокутника, а потім зафарбував червоним кольором 1/2 незафарбованої частини. Яку частину прямокутника зафарбовано червоним кольором?

5) Обчисліть: а) 1/3 відзначення виразу 2037 • 52 + 9864; б) 3/5 від значення виразу 27 • 605 – 7495 + 985.

6) Обчисліть значення виразу: а) 3 • а + 18, якщо число а становить 2/7 від 21; б) 46 – 36 : b, якщо число b становить – від 90.

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

1.

____________________________________________

____________________________________________

2. Виконання тестових завдань

Обведіть кружечком букву, яка, на вашу думку, відповідає правильній відповіді.

Варіант 1

Варіант 2

1. У саду 28 дерев, із них 4/7 груш. Скільки яблунь у саду?

1. Турист подолав 24 км, із них 3/4 пішки. Скільки кілометрів турист ішов пішки

А

Б

В

А

Б

В

49 груш

16 груш

20 груш

32 км

20 км

18 км

2. Площа поля 30 га, із них 5/6 засіяли пшеницею. Скільки гектарів засіяли пшеницею?

2. Купили 12 кг цукру, із них 3/4 витратили на варення. Скільки кілограмів цукру витратили на варення?

А

Б

В

А

Б

В

25 га

35 га

27 га

8 кг

9 кг

16 кг

Відповіді

Варіант 1

1-Б, 2-А

Варіант 2

1-В, 2-Б

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 25, № 987, 989, 1000*. _

На повторення: № 1009.

2. Додаткове завдання. Що більше: 4/5 від а чи 5/4 від а, де а – будь-яке натуральне число?

Відповідь. 5/4 від а.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,50 out of 5)


ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА - Плани-конспекти уроків по математиці


ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА