ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ІЗ ЗНАХОДЖЕННЯМ ПЛОЩ ЗА ДОПОМОГОЮ ПАЛЕТКИ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ АНАЛІЗУВАТИ, РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ОБЧИСЛЕННЯ ПЕРИМЕТРА Й ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКА ТА ЗНАХОДИТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ
I. Перевірка домашнього завдання
Повідомити відповідь до задачі 623 та пояснити порядок дій у виразах вправи 624.
II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів
1. Завдання для опитування.
1) Визначити площу прямокутної ділянки зі сторонами 7 м і 3 м.
2) Знайти довжину прямокутника, якщо його площа 36 м2, а ширина 4 м.
3)
2. Усні обчислення.
Математичний диктант.
1) Суму чисел 230 і 980 зменшити у 8 разів; частку чисел 480 і 60 збільшити у 3 рази; добуток чисел 150 і 5 зменшити на 600; різницю чисел 350 і 70 зменшити в 4 рази.
2) Знайти: 1/5 від 2 т; 1/3 від 2 хв; 1/4 доби.
3) Обчислити: 2 т 4 ц : 6 ц; 3 м 6 дм : 4 дм.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
Учитель повідомляє, що на уроці діти знаходитимуть площу невеликих фігур за допомогою палетки, розв’язуватимуть задачі, складатимуть і обчислюватимуть вирази.
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Показати учням, як вимірювати палеткою площі фігур
2. Вправа 625 – під керівництвом учителя.
3. Практична робота за вправою 626.
V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу
1. Вправу 628 виконати, коментуючи з місця.
2. Вправа 631. Пояснити, до якої задачі складено кожен з виразів. Про що дізнаємося, обчисливши їх?
3. Задача 627 – під керівництвом учителя.
4. Вправа 629 – самостійно.
5. Додаткові диференційовані завдання.
1) Записати найменше і найбільше шестицифрові числа, у кожному з яких усі цифри різні. Знайти різницю між ними.
2) Задача. З пункту А до пункту Б о 5-й год ранку вийшов турист. О 12-й год услід за ним вирушив вершник. На якій відстані від пункту А вершник наздожене туриста, якщо швидкості туриста і вершника становлять відповідно 5 км/год і 12 км/год?
VI. Підсумок уроку
Ознайомилися зі знаходженням площі невеликих фігур за допомогою палетки. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.