ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ НЕВЕЛИКИХ ФІГУР ЗА ДОПОМОГОЮ ПАЛЕТКИ

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ІЗ ЗНАХОДЖЕННЯМ ПЛОЩ ЗА ДОПОМОГОЮ ПАЛЕТКИ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ АНАЛІЗУВАТИ, РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ОБЧИСЛЕННЯ ПЕРИМЕТРА Й ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКА ТА ЗНАХОДИТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ

I. Перевірка домашнього завдання

Повідомити відповідь до задачі 623 та пояснити порядок дій у виразах вправи 624.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Завдання для опитування.

1) Визначити площу прямокутної ділянки зі сторонами 7 м і 3 м.

2) Знайти довжину прямокутника, якщо його площа 36 м2, а ширина 4 м.

3)

Обчислити: 2 м 40 см : 4 см; 3 т 2 ц : 8 ц.

2. Усні обчислення.

Математичний диктант.

1) Суму чисел 230 і 980 зменшити у 8 разів; частку чисел 480 і 60 збільшити у 3 рази; добуток чисел 150 і 5 зменшити на 600; різницю чисел 350 і 70 зменшити в 4 рази.

2) Знайти: 1/5 від 2 т; 1/3 від 2 хв; 1/4 доби.

3) Обчислити: 2 т 4 ц : 6 ц; 3 м 6 дм : 4 дм.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти знаходитимуть площу невеликих фігур за допомогою палетки, розв’язуватимуть задачі, складатимуть і обчислюватимуть вирази.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Показати учням, як вимірювати палеткою площі фігур

різної форми, пояснити, як нею користуватися.

2. Вправа 625 – під керівництвом учителя.

3. Практична робота за вправою 626.

V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Вправу 628 виконати, коментуючи з місця.

2. Вправа 631. Пояснити, до якої задачі складено кожен з виразів. Про що дізнаємося, обчисливши їх?

3. Задача 627 – під керівництвом учителя.

4. Вправа 629 – самостійно.

5. Додаткові диференційовані завдання.

1) Записати найменше і найбільше шестицифрові числа, у кожному з яких усі цифри різні. Знайти різницю між ними.

2) Задача. З пункту А до пункту Б о 5-й год ранку вийшов турист. О 12-й год услід за ним вирушив вершник. На якій відстані від пункту А вершник наздожене туриста, якщо швидкості туриста і вершника становлять відповідно 5 км/год і 12 км/год?

VI. Підсумок уроку

Ознайомилися зі знаходженням площі невеликих фігур за допомогою палетки. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ НЕВЕЛИКИХ ФІГУР ЗА ДОПОМОГОЮ ПАЛЕТКИ - Плани-конспекти уроків по математиці


ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ НЕВЕЛИКИХ ФІГУР ЗА ДОПОМОГОЮ ПАЛЕТКИ