Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів

УРОК 117

Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів

Мета: формувати обчислювальні навички учнів; розвивати вміння розв’язувати задачі, обернені до задач на знаходження суми двох доданків, та ускладнені задачі на спосіб зведення до одиниці.

Обладнання: картки для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення.

– Провести ланцюжок стрілок від найменшої величини до найбільшої.

 Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів

– Вправа № 956.

– Периметр прямокутника

100 м, а його довжина – 30 м. Знайти площу прямокутника.

– Обчислити: 3 кг 910 г – 28.

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Задача № 957 (за таблицею самостійно розв’язати задачу)

Врожайність

Кількість гектарів

Врожай

Гречка

?

23 га

506 ц

Рис

?, у 2 рази вища

18 га

? ц

2. Розв’язання задачі № 958 (учні з високим рівнем знань –

розв’язати складанням виразу, решта після колективного складання задачі розв’язують її коментовано)

3. Колективне розв’язання вправи № 959

4. Приклади № 953 (обчислити із записом на дошці)

5. Фізкультхвилинка

6. Самостійне розв’язання прикладів № 954 за варіантами: I варіант – I стовпчик, II варіант – II стовпчик

7. Самостійне обчислення виразів № 955

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 960, 961.




Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів