ФОНЕТИКА. ОРФОЕПІЯ. ГРАФІКА. ОРФОГРАФІЯ
Урок № 64
Тема: Зв ‘ язне мовлення. Аналіз контрольного переказу
Мета: підбити підсумки контрольного переказу, відзначити позитивне у виконанні письмових робіт, проаналізувати допущені учнями типові помилки й недоліки учнівських творчих робіт; спрямувати учнів на індивідуальне опрацювання допущених помилок.
Хід уроку
І. Повідомлення мети і завдань уроку.
ІІ. Загальна оцінка вчителем виконаної роботи.
ІІІ. Аналіз двох-трьох найбільш вдалих робіт.
Схема аналізу
1. Чи розкрито в переказі тему.
2. Чи передано головну думку переказуваного тексту.
3. Чи в правильній послідовності переказано зміст.
4. Чи не пропущено чогось, чи не додано того, чого немає в тексті.
5. Чи відповідає текст переказу типовому значенню переказуваного тексту-зразка (чи правильно побудовано речення розповіді або опису, чи правильно передано роздум).
6. Чи збережено в переказі стиль тексту-зразка.
7. Грамотність. Графічне оформлення.
ІV. Повернення учням зошитів. Оголошення оцінок за роботу.
V. Індивідуальне опрацювання допущених помилок. (Учні,
VІ. Підбиття підсумків уроку.
VІІ. Домашнє завдання. Завершити роботу над помилками.
1 За кожне правильно виконане завдання (правильно вибрану відповідь) учень одержує по 1 балу.
1 За кожне правильне виконання кожного із 6 запропонованиз завдань (правильно вибрану відповідь) учень одержує по 1 балу. За самостійно і правильно дібраний приклад учневі додається ще по 1 балу. Таким чином, учень може одержати до 12 балів (за бездоганно виконану роботу).
2 Наведені у тестових завданнях речення потрібно записати на дошці.
1 У класі з невисоким рівнем підготовленості тестування варто замінити на диктант.
1 У класі з недосить високим рівнем підготовки тематичне тестування варто замінити на диктант.
1 Речення, подані у тестових завданнях, необхідно заздалегідь записати на дошці. У класі з невисоким рівнем підготовленості для тематичного тестування необхідно відвести окремий урок.
1 У класі з невисоким рівнем підготовки тематичне тестування варто замінити диктантом.