Паблик рилейшнз
СЛОВНИК ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ
ІМІДЖ
“Ваш імідж – це сприйняття вас іншими людьми. Це найбільша картинка, котру ви надаєте людям. Імідж включає те, як ви виглядаєте, говорите, одягаєтеся й дієте; ваш професіоналізм, ваші стосунки, пози й мову тіла; ваші “прикраси”, ваше оточення і навіть тих, з ким ви просто підтримуєте стосунки” (Bird, 1994: 1).
“Імідж основується не на абстрактних поняттях (як вважають журналісти), а на невеликих, проте переконливих фактах про особистості (чи компанії, марки)” (Bruce, 1992: 72).
“Ваш
“У культурі, що постійно змінюється, у нас немає часу грунтовно й глибоко дізнатися про кожну людину, з котрою ми зустрічаємося протягом робочого дня. Створюваний ними візуальний імідж є першим, що ми помічаємо” (Sampson, 1994: 19).
“Ваш телефонний імідж є тимчасовим заступником вашого візуального іміджу” (Sampson, 1994: 23).
“Є кілька видів іміджу : дзеркальний, поточний, бажаний, корпоративний і множинний” (Jefkins, 1992: 14).
“Не бажано, щоб ваш імідж ставав предметом обговорення, щоб публіка вирішувала, які зміни вам слід зробити, замість того, щоб сприймати вас такою, якою ви є. Добрий імідж усуває перешкоди між вами й людьми, котрі займають неоднакове становище в суспільстві, чи людьми різного віку” (Спіллейн, 1996: 144).